سابق حکمران "سوال گندم جواب چنا” کی پالیسی پر عمل پیرا رہے، فیاض الحسن چوہان

سابق حکمران "سوال گندم جواب چنا” کی پالیسی پر عمل پیرا رہے، فیاض الحسن چوہان

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق پنجاب کے صوبائی وزیر اطلاعات فیاض الحسن چوہان نے کہا ہے کہ گزشتہ حکمران "سوال گندم جواب چنا” کی پالیسی پر عمل پیرا رہے۔ حکمرانی کے دقیانوسی طریقوں نے ملک کو تباہی کے دہانے تک پہنچا دیا تھا۔

فیاض الحسن چوہان کا کہنا تھا کہ جدید دور کی مشکلات کا حل نت نئے طریقوں سے ہی ممکن ہے۔ رائز پنجاب پروگرام اور کرونا کے حوالے سے ورکنگ گروپ کا قیام اسکی مثالیں ہیں۔ وزیرِ اعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار کرونا وائرس کے حوالے سے تمام آپشنز استعمال کر رہے ہیں۔ سردار عثمان بزدار نے کرونا وائرس کے بعد کی مشکلات کے لیے رائز پنجاب فریم ورک تشکیل دیا ہے۔

فیاض الحسن چوہان کا مزید کہنا تھا کہ رائز پنجاب سماجی تحفظ، سکول ایجوکیشن، گورننس اورصحت کی کم از کم بنیادی سہولیات سے متعلق ہے۔کرونا کے بعد معاشی بحالی و استحکام، رِسک کمیونیکیشن اور رِسک فنانسنگ جیسے معاملات بھی رائز پنجاب کا حصہ ہیں۔
رائز پنجاب سردار عثمان بزدار کی قیادت میں پرائیویٹ سیکٹر اور سرکاری ماہرین کی مشترکہ کاوش ہے۔ دوسری جانب کرونا کے طبی و معاشی اثرات اور موزوں پالیسی سازی کے لیے بنایا گیا ورکنگ گروپ بھی انتہائی اہم پیش رفت ہے۔

فیاض الحسن چوہان کا مزید کہنا تھا کہ ورکنگ گروپ میں ہارورڈ یونیورسٹی، لندن سکول آف اکنامکس، واشنگٹن، لمز اور ییل یونیورسٹی کے ماہرین شامل ہیں۔ ورکنگ گروپ کرونا سمارٹ ٹیسٹنگ کے ڈیٹا پر حکومت کو پالیسی و طبی لحاظ سے سفارشات پیش کرے گا۔ آنے والا دور ریسرچ، ٹیکنالوجی اور سمارٹ گورننس کا دور ہے۔سردار عثمان بزدار مشکل حالات کا دانشمندی سے مقابلہ کرنا جانتے ہیں

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.