صدف کنول کا شادی کے بعد آئٹم نمبر نہ کرنے کا اعلان

ماضی میں نبیل قریشی کی بلاک بسٹر فلم نامعلوم افراد 2 میں کیف و سرور گانے پر شاندار پرفارمنس دینے والی اداکارہ وماڈل صدف کنول کا کہنا ہے کہ اب وہ پہلے کی طرح غیر شادی شدہ نہیں کہ آئٹم گانوں پر پرفارمنس کریں۔

باغی ٹی وی : رواں سال مئی کے اختتام میں اداکارہ و ماڈل صدف کنول نے اداکار شہروز سبزواری کے ساتھ شادی کی تھی جس کے بعد لوگوں نے انہیں سخت تنقید کا نشانہ بنایا تھا اور اس طرح رد عمل دیا تھا جیسے کہ یہ شادی ان کا ذاتی مسئلہ نہ ہو بلکہ پورے پاکستان کا مسئلہ ہو-جس پر شہروز سبز واری نے انسٹا گرام پر اپنی ایک وضاحتی ویڈیو بھی شئیر کی تھی-

انڈیپینڈنٹ اردو کو دئیے گئے انٹرویو میں صدف کنول نے 2017 میں ریلیز ہونے والے اپنے مقبول آئٹم گانے ’کیف و سرور‘ پر بات کرنے سمیت شہروز سبزواری سے شادی پر تنقید کے معاملے پر بھی کھل کر بات کی۔

اداکارہ کا کہنا تھا کہ وہ آج بھی ’کیف و سرور‘ پر اپنی پرفارمنس کو بہترین پرفارمنس مانتی ہیں اور ان کے مطابق فلم کی کہانی اس موڑ پر آگئی تھی کہ گانا فلم میں لازم ہو گیا تھا اگر یہ گانا فلم میں شامل نہ کیا جاتا تو فلم کی کہانی آگے نہیں بڑھ سکتی تھی اس وجہ سے انہوں نے اس میں کام کیا۔

ایک سوال کے جواب میں صدف کنول نے کہا کہ شہروز سبزواری کو ان کی ’کیف و سرور‘ کی پرفارمنس پر کوئی مسئلہ نہیں ہے اور آج تک انہوں نے اس گانے پر کوئی بات نہیں کی۔

شہروز سبزواری نے بھی صدف کنول کے ’کیف و سرور‘ کو اپنا پسندیدہ گانا بھی قرار دیا اور کہا کہ وہ اس بات پر یقین رکھتے ہیں کہ جو لازمی آئٹم نمبرز ہوں اس پر پرفارمنس کی جانی چاہیے۔

شہروز سبز واری نے صدف کنول کو مضبوط دماغ، اعصاب والی لڑکی قرار دیتے ہوئے انہیں بہترین اداکارہ بھی قرار دیا اور کہا کہ وہ ہر لباس اور ادا میں رنگ جاتی ہیں ان کے خاندان میں فن اور فنکار کو بہت اہمیت دی جاتی ہے اور صدف کنول کو بھی بطور فنکار ہی دیکھا جاتا ہے۔

صدف کنول نے انٹر ویو کے دوران واضح الفاظ میں کہا کہ وہ اب آئٹم نمبر کبھی نہیں کریں گے کیونکہ اب ان کی شادی ہوگئی ہے۔

دونوں نے اپنی آنے والی ٹیلی فلم ’گھر کے نہ گھاٹ کے‘ پر بھی بات کی اور کہا کہ مذکورہ فلم میں بھی انہوں نے میاں بیوی کا کردار ادا کیا ہے اور فلم کو عید الاضحی پر نجی ٹی وی چینل اے آر وائے پر ریلیز کیا جائے گا۔

انہوں اپنی شادی پر ہونے والی تنقید پر بھی کھل کر بات کی کہا کہ انہوں نے کہا انہیں اپنی شادی پر ہونے والی تنقید سے کوئی فرق نہیں پڑا جب کہ صدف کنول نے کہا کہ ہم تو سب کی نفرت دیکھ کر ہنستے رہے انہوں نے مزید کہا کہ وہ چاہتی ہیں کہ ان پر مزید تنقید کی جائے تا کہ ان کے گناہ دھل جائیں۔

صدف کا مزید کہنا تھا کہ ان کے پاس ان کے شوہر ہیں اتنا اچھا خاندان ہے اس لیے ان چیزوں سے انہیں فرق بالکل نہیں پڑتا۔

واضح رہے کہ خیال رہے کہ صدف کنول اور شہروز سبزواری نے رواں برس 31 مئی کو سوشل میڈیا پوسٹس کے ذریعے اپنی شادی کا اعلان کیا تھا۔

واضح رہے کہ گذشتہ سال دسمبر میں شہروز اور سائرہ کی طلاق کی خبریں سامنے آ نے کے بعد بہروز سبز واری نے ان خبروں کی تردید کرتے یوئے کہا تھا کہ سائرہ ویسے ہی اپنے والد کے گھر رہنے گئیں ہیں ان کے والد کی طبعیت ٹھیک نہیں جبکہ شہروز اور صدف کنول نے بھی اپنے افئیرز کے متعلق خبروں کی تردید کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہم صرف دوست ہیں اور کوئی رشتہ نہیں ہمارے درمیان –

بعد ازاں مارچ 2020 میں سائرہ یوسف اور شہروز سبزواری نے ایک ساتھ سوشل میڈیا پر اپنی طلاق کی تصدیق کی تھی انسٹا گرام پر دونوں نے ایک جیسے ہی پیغام میں مداحوں کو بتایا تھا کہ اب وہ میاں اور بیوی نہیں رہے اور ان کے درمیان باقاعدہ طور پر طلاق ہوگئی۔

دونوں نے اپنی شادی ختم کرنے کی تصدیق کرتے ہوئے میڈیا اور مداحوں سے گزارش کی تھی کہ ان کی ذاتی زندگی کا خیال رکھا جائے اور ان کی طلاق پر افواہیں یا غلط معلومات پھیلانے سے گریز کیا جائے۔دونوں نے کہا تھا کہ شادی کو ختم کرنا دونوں کے لیے مشکل فیصلہ اور مرحلہ تھا تاہم وہ امید کرتے ہیں کہ اس فیصلے کے اثرات ان کی اکلوتی بیٹی پر نہیں پڑیں گے۔

سوشل میڈیا پر افوہیں گردش میں تھیں کہ شہروز سبزواری اور ماڈل صدف کنول کے درمیان تعلقات کی وجہ سے اداکار سے سائرہ یوسف نے علیحدگی اختیار کی تھی، جس کے بعد دونوں کے درمیان اختلاف مزید شدید ہوئے تو دونوں میں طلاق ہوگئی۔

خیال رہے کہ سائرہ اور شہزور نے 2012 میں شادی کی تھی اور دونوں کو 6 سالہ بیٹی نورے بھی ہے-

سائرہ یوسف کو طلاق، صدف کنول سے نکاح کرنے پر شہروز سبزواری دونوں پر تنقید جاری

صدف کنول سے صدف سبزواری تک کا سفر

شہروز سبزواری کے ساتھ کوئی تعلق نہیں صدف کنول نے افواہوں کی تردید کر دی

شہروز ، سائرہ اور صدف کے بیچ اصل کہانی کیا ہے، پڑھیے اس خبر میں

بہروز سبزواری نے سائرہ اور شہروز کی طلاق کی تردید کر دی

سائرہ اور شہروز سبزواری نے سوشل میڈیا پراپنی طلاق کی تصدیق کر دی

میری اور سائرہ کی طلاق کی وجہ صدف کنول نہیں شہروز سبز واری

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.