ورلڈ ہیڈر ایڈ

صلاح الدین کی پوسٹ مارٹم فرانزک رپورٹ: وزیراعظم کے بھانجے نے بڑا مطالبہ کردیا

اسلام آباد: وزیراعظم پاکستان عمران خان کے بھانجے اور بیرسٹر حسن نیازی نے پولیس حراست میں جاں بحق صلاح الدین کی پوسٹ مارٹم فرانزک لیب رپورٹ پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ آر پی او بہاولپورعمران محمود کو فوری طور پر استعفیٰ دے دینا چاہیئے، ہم اس کیس میں ان ظالموں کا آخر تک پیچھا کریں گے.

تفصیلات کے مطابق بیرسٹر حسن نیازی رحیم یار خان میں پولیس حراست میں جاں بحق صلاح الدین کی پوسٹ مارٹم فرانزک لیب رپورٹ پر ردعمل دیتے ہوئے آر پی او بہاولپورعمران محمود کو فوری طور پر معطل کرنے کا مطالبہ کردیا ہے.
انہوں نے کہا کہ آر پی او بہاولپورعمران محمود جو کہتا تھا کہ صلاح الدین پر ظلم نہیں ہوا، اس بے شرم انسان کو فوری طور پر استعفیٰ دے دینا چاہیئے. ساتھ ہی شیخ زید ہسپتال کے ایم ڈی پر تنقید کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ شیخ زید ہسپتال کا ایم ڈی جعلی ڈاکٹر ہے جو انسانوں کو ذبح کر رہا ہے، اس رپورٹ نے تمہارے منہ پر زور دار تھپڑ مارا ہے، تم لوگوں پر لعنت ہونی چاہئیے.

انہوں نے امید ظاہر کی کہ چیف جسٹس اس کیس میں ضرور انصاف دلا پائیں گے، ان کا کہنا تھا کہ امید ہے کورٹ، چیف جسٹس صاحب اور ہائیکورٹ کا جج ضرور انصاف دلائیں گے. انہوں نے مزید کہا کہ ڈی آئی جی ذوالفقار ایک ایماندار آفیسر ہے، معاملے کی ایک ہفتے میں انکوائری کروالے گا اور ماڈل کورٹ سے اس کیس کا فیصلہ انصاف کی بنیاد پر ہوگا.

دوسری جانب فرانزک لیب رپورٹ میں انکشاف کیا گیا کہ صلاح الدین کی ہلاکت تشدد کے باعث ہوئی،صلاح الدین کی ہلاکت ذہنی اور جسمانی تشدد کے باعث ہوئی،صلاح الدین کے پھیپھڑوں میں ایسا کیمیکل پایا گیا جس سے پھیپھڑے سکڑ گئے،صلاح الدین کے جسم کے مختلف حصوں پر تشدد کے نشانات پائے گئے،صلاح الدین کی گردن کہنی اور دائیں گھٹنے پر تشدد کے نشانات ہیں،دائیں کندھے ،ہاتھ ، دائیں ٹانگ اورآنکھ کے قریب بھی تشدد کا نشان ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.