ورلڈ ہیڈر ایڈ

سیلینا گومز نے بچپن کی خوبصورت تصویر شیئر کی

سیلینا گومز نے آج سہ پہر انسٹاگرام پر اپنے آپ کو بچپن کی ایک تصویر کو خفیہ، گیت کے لائق عنوان کے ساتھ شیئر کرنے کے لئے پاپ کیا۔ انہوں نے لکھا ، "ہم ہمیشہ آنکھیں بند کرکے اس میں چلے جاتے ہیں۔”

منٹ کے اندر ہی پوسٹ پر تبصرے بھر گئے، بہت سے "پیاری” یا "پیاری” تھے۔ لیکن سیلینیٹرز نے گومیز کو نظریہ سازی کرنا شروع کردیا ابھی ابھی انہوں نے ٹویٹر پر ایک آنے والا گانا کی غزلیں شائع کیں۔

View this post on Instagram

We always go into it blindly.

A post shared by Selena Gomez (@selenagomez) on

جس تھیوری میں نئی ​​موسیقی آ رہی ہے اس کی تصدیق خود گلوکار کے ساتھ گومز سے جڑے ذرائع نے بھی کی ہے۔ انٹرٹینمنٹ ٹونائٹ نے آج جولائی میں اطلاع دی تھی کہ گومز سال ختم ہونے سے پہلے ہی نئے گانوں کی ریلیز کرنے کا سوچ رہا ہے۔ ذرائع نے بتایا ، "سیلینا نئی موسیقی پر کام کر رہی ہے اور اس سال کچھ جاری کرنے کا ارادہ رکھتی ہے۔” نیا میوزک سیلینا کا ایک الگ رخ بننے جا رہا ہے اور یہ بہت ذاتی ہے۔ سیلینا سالوں کے دوران بہت گزر رہا ہے اور اسے دنیا کے ساتھ بانٹنے کے لئے تیار ہے۔

اور گومز نے جون میں جمی فالن کو بتایا تھا کہ اس کا البم ختم ہوچکا ہے۔ انہوں نے کہا، "میں نے حقیقت میں "میرا نیا البم” کیا ہے۔ مجھے اس کے ساتھ کچھ ختم کرنے والی چیزیں کرنا ہوں گی لیکن مجھے صرف سکون ملا ہے۔ اس البم کے ساتھ کسی اچھی جگہ پر محسوس کرنے میں ابھی مجھے چار سال لگے اور یہ صرف اس وجہ سے ہے کہ میری ذاتی طور پر میری زندگی میں ایسے بڑے لمحات گزرے تھے یہ کہ میں اس پر کس طرح قبضہ کروں گی؟ اور میں جو کچھ کہہ رہا تھا اس کے بارے میں مجھے حقیقت میں کس طرح اچھا لگ رہا تھا؟’ تو میں صرف چلتا ہی رہا اور مجھے سکون مل گیا۔ ”

گومز نے اس انداز کے مطابق چھیڑا، البم زیادہ تر پاپ ہے۔ "مجھے لگتا ہے کہ ہمیشہ ہی میری موسیقی میں ایک مضبوط پاپ کا احساس ہوتا ہے ، لیکن میں نے یقینی طور پر برقی گٹار، چیزوں کے نیچے بہت زیادہ روحانی پٹریوں ، صوتی گٹار کی مدد سے زیادہ کی کھوج کی۔ "موسیقی کے لئے میری لین،” انہوں نے کہا۔ "یہ ٹھیک ہے، اس دنیا میں رہو اور مدہوش۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.