fbpx

سلمان خان کے بعد شاہ رخ خان بھی نئی فلم کے ساتھ میدان میں آ گئے

بالی ووڈ سُپر اسٹار سلمان خان نے حال ہی میں اپنی نئی آنے والی فلم رادھے کا ٹریلر جاری کرتے ہوئے فلم کی ریلیز تاریخ کا اعلان کیا تھا تاہم اب شاہ رخ خان بھی میدان میں آگئے ہیں-

باغی ٹی وی :بالی ووڈ کے دبنگ اداکارسلمان خان کی ایکشن سے بھرپور فلم’رادھے‘ کا 22 اپریل کو ٹریلر ریلیز ہوا تھا جس کا مداحوں کا بے صبری سے انتظارہے۔

ہرفلم کی طرح اس فلم کے ڈائیلاگز بھی کافی جاندارہیں جسے شائقمن کی جانب سے خوب پسند کیا گیا یہاں تک کہ ٹوئٹر پر ٹرینڈنگ فہرست میں رہا تاہم اب فلم کا مداحوں کوشدت سے انتظارہے-

تاہم اب بس مداح اس عید پرصرف شاہ رخ خان کی خبرنہیں دیکھیں گے بلکہ بالی ووڈ کنگ خان کو بڑی اسکرین پر بھی دیکھیں جی ہاں شاہ رخ خان بھی عید پراپنی نئی فلم کے ساتھ میدان میں آگئے ہیں۔

سلمان خان کی فلم ’رادھے‘ 13 مئی کوریلیزہونا ہے جب کہ اداکارکنگ خان کی فلم ’پریماتر‘ ایک ہفتے قبل ہی 7 مئی کوریلیزکردی جائے گی۔

شاہ رخ خان کی فلم ’پریماتر‘ ایک تھرلرفلم ہے جس میں خوف اوررومانویت دوونوں ہی شامل ہیں۔

جبکہ ایکشن سے بھرپور فلم’ رادھے‘ میں سلمان خان ڈرگ مافیا کو کنٹرول کرنے کے لئے لڑتے نظر آئیں گے۔ اداکار رندیپ ہودا فلم میں ولن کا کردار نبھا رہے ہیں جب کہ دیگر کاسٹ میں اداکارہ دیشا پٹانی اور جیکی شروف شامل ہیں۔

سلمان خان کی فلم ’رادھے‘ گذشتہ سال عید پر ریلیز کی جانی تھی تاہم کورونا کے باعث اسے ملتوی کیا گیا اور اب اس عیدالفطر کے موقع پر فلم 13 مئی کو ریلیز کی جائے گی۔

سلمان خان کی فلم ’رادھے‘ ٹریلر جاری ہوتے ہی ٹوئٹر پر ٹاپ ٹرینڈ

سلمان خان کی فلم رادھے کا گانا سیٹی مار ریلیز ہوتے ہی چھا گیا ،ٹوئٹر پر ٹاپ ٹرینڈ

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.