fbpx

سلمان خان کی شادی نہ کرنے کی وجہ کیا ہے؟ بہنوئی آیوش شرما کا حیران کن انکشاف

بالی ووڈ اداکارسلمان خان کے مداحوں کو سلمان خان کی شادی کا بے صبری سے انتظار ہے کہ وہ شادی کب کریں گے یہاں تک کہ ہر انٹرویو اور تقریب میں ان سے شادی سے متعلق سوال کیا جاتا ہے جس کو وہ بڑی مہارت سے نظر انداز کر دیتے ہیں تاہم اب کترینہ کیف اور وکی کوشل کی شادی ہونے جا رہی ہے،ایسے میں سلمان خان پھر سے خبروں میں ہیں اور ان کے مداحوں کو ان کی شادی کی فکر لگ گئی۔

باغی ٹی وی : بھارتی میڈیا کے مطابق بالی وڈ کے کسی بھی کونے میں ڈھولکی کی آواز سنائی دے تو سلمان خان کی شادی کے چرچے بھی شروع ہو جاتے ہیں اب جہاں کترینہ کیف اور وکی کوشل کی شادی کے چرچے ہیں وہیں بالی ووڈ سلطان سلمان خان کے مداحوں کو بھی ان کی شادی کی فکر ستانے لگ گئی ہے کہ سلمان خان کا کیا بنے گا؟ وہ کب شادی کریں گے؟ اور اب وہ پھر اکیلا پن کیسے گزارتے ہوں گے؟ وغیرہ-

"انتم” دیکھنے کے دوران سینما میں پٹاخےبازی، سلمان خان کا مداحوں کے لئے پیغام

تاہم سلمان خان کے مداحوں کے تمام فکر انگیز سوالات کے جوابات دینے کے لئے ان کے بہنوئی آیوش شرما میدان میں آئے ہیں-

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق دبنگ خان کی بہن ارپیتا خان کے شوہر آیوش شرما کا کہنا ہے کہ سلمان خان کام ہی اتنا کرتے ہیں کہ ان کے پاس شادی کے لیے وقت ہی نہیں وہ سلمان خان کے سامنے شادی کے موضوع کو نہیں چھیڑتے ، انہیں لگتا ہے کہ سلمان خان اپنی زندگی سے بہت خوش ہیں اور وہ اپنے فیصلے خود لیں گے۔

آیوش شرما نے بتایا کہ سلمان خان کا طرز زندگی بہت سادہ ہے، وہ دو تین سال تک ایک ہی فون استعمال کرسکتے ہیں،انہیں فونز میں کوئی دلچسپی نہیں ہے سلمان خان کو کاروں میں دلچسپی ہے نہ ہی کپڑوں اور گھر میں موجود پرتعیش اشیاء سے ۔ انہیں دو تین گھنٹوں کے لیے اکیلا چھوڑدیں تو وہ فلمیں دیکھنے میں وقت گزاریں گے۔

سعودی عرب: سلمان خان "ریاض سیزن” میں پرفارم کریں گے

سلمان خان کترینہ کیف کی شادی میں کیوں شرکت نہیں کریں گے؟