fbpx

سلمان اور سہیل خان میرے لئے فرشتہ ہیں راکھی ساونت

بالی ووڈ اداکارہ راکھی ساونت نے سلمان خان کو فرشتہ قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ ان کی عمر بھی سلمان کو لگ جائے۔

باغی ٹی وی: گزشتہ روز اداکارہ راکھی ساونت کی والدہ کا کینسر کا آپریشن کیا گیا اور ان کا ٹیومر نکال لیا گیا اس آپریشن کا سارا خرچ بھی سلمان خان اور ان کے چھوٹے بھائی سہیل خان نے اٹھایا۔ راکھی ساونت نے میڈیا کے سامنے سلمان خان اور ان کی فیملی کا شکریہ ادا کیا۔

راکھی ساونت نے گھٹنوں کے بل جھک کر کہا سلمان بھائی آپ نے میری ماں کو بچالیا اور انڈیا کا سب سے بڑا ڈاکٹر مجھے میری ماں کے علاج کے لئے دیا ساتھ ہی اداکارہ نے سہیل خان کا بھی شکریہ ادا کیا-

انہوں نے سلمان خان کو فرشتہ قرار دیتے ہوئے کہا میری پوری عمر سلمان جی اور سہیل بھائی کو لگ جائے میں اس عمر کا کیا کروں گی۔

واضح رہے کہ اس سے پہلے بھی سلمان خان اور سہیل خان نے راکھی ساونت کی مالی مدد کی ہے راکھی ساونت نے انہیں اپنا خدائی مددگار قرار دیتے ہوئے کہا تھا سلمان خان اور سہیل بھائی نے میرے لیے بہت کیا ہےاور انہوں نے ہمیشہ مجھے کہا ہے ہم تمہاری جو بھی مدد کرتے ہیں اسے دوسروں کے سامنے کہنے کی ضروررت نہیں ہے۔

راکھی نے کہا تھا کہ مجھے معلوم ہے جب سلمان خان آس پاس ہوتے ہیں تو کچھ بھی غلط نہیں ہوسکتا۔

اس سے قبل اسپتال میں آپریشن کے لیے لے جانے سے قبل راکھی کی والدہ نے سلمان خان کا شکریہ ادا کیا۔

راکھی ساونت نے اپنے انسٹاگرام پر ویڈیو شئیر کی جس میں ان کی والدہ کا کہنا تھا کہ ہم دعا کرتے تھے ہمارے پاس پیسے نہیں تو ہم کیا کریں گے، کیا میں ایسے ہی مر جاؤں گی لیکن خدا نے سلمان خان کو میرے لیے فرشتہ بناکر بھیجا ہے-

راکھی کی والدہ نے کہا تھا سلمان خان آج میرے لیے کھڑے ہیں اور میرا آپریشن کرارہے ہیں، میں سلمان خان کا شکریہ اداکرتی ہوں کیوں کہ ان ہی کی وجہ سے میں آج اپنا آپریشن کروارہی ہوں۔

راکھی ساونت نے سلمان خان اور سہیل خان کو اپنا ’’گاڈ برادر‘‘ قرار دیا

دیا مرزا سلمان خان کی شکر گزار کیوں؟

ماہ مقدس میں سلمان خان نے انسانیت کی ایک اور مثال قائم کر دی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.