ورلڈ ہیڈر ایڈ

عمران خان کی قسمت جاگ اٹھی ، سید مراد علی دبے دبے لفظوں میں تعریفیں کرنے لگے ، پی پی حلقوں میں ہلچل

کراچی : وزیراعلیٰ سندھ بھی عمران خان کو کاپی کرنے لگے ، وزیر اعلیٰ‌ سندھ نے صوبے میں شجرکاری مہم کا آغاز کرتے ہوئے سرسبز گرین پاکستان منصوبے کا افتتاح کردیا ہے. اس سے پہلے عمران خان سرسبز پاکستان کے نام سے ملک بھر میں‌ کروڑوں درخت لگاچکے ہیں اور ملک بھر میں‌ پھر سے شجرکاری مہم کا آغازکردیا ہے. اطلاعات کے مطابقوزیر اعلی سندھ کہتے ہیں وزیر اعظم سے ملاقات کےلئے فہرست بنتی ہے میں کوئی دھرنا پارٹی نہیں ۔جو وزیر اعظم ہائوس کے سامنے جاکر بیٹھ جائوں سندھ کے حقوق کے لیئے جب بھی بلایا جائے گا ضرور جائوں گا۔

ذرائع کے مطابق وزیر اعلیٰ سندھ عمران سے ملنے کی شدید خواہش رکتھے ہیں لیکن وہ شرط یہ رکھتے ہیں‌کہ عمران خان خود ان کو دعوت دیں تو بہتر ہے. اس خبر کے بعد پی پی حلقوں میں ہلچل پائی جارہی ہے کہ مراد علی شاہ عمران خان سے متاثر دکھائی دیتے ہیں. دوسری طرف اسی مجلس میں ہی وزیر اعلی سندھ نے وفاقی حکومت کی سال کی کارکردگی پر بھی طنز کے تیر چلادیئے، کہا ہم نے بہت کچھ کیا ہے مگر وفاقی حکومت نے تو آئیںن پر بھی عمل نہیں کیا سی سی آئی اور این ای سی کے اجلاس بھی نہ بلاسکے، ڈالر، پیٹرول، اسٹاک ایکسچینج کی حالت کیا غریب کی تو کمر ہی ٹوٹ گئی ہے۔

یاد رہے کہ آج وزیر اعلی سندھ نے فریئر ہال میں کابینہ ارکان اور افسران کے ہمراہ بڑی تعداد میں نیم کے پودے لگائے . اس موقع پرسید مراد علی شاہ نے کہا کہ چالیس لاکھ پودے لگانے، حفاظت کرنے اور پانی دینے کا ٹارگٹ بنایا ہے سندھ کو سرسبز اور ہریالہ بنائیں گے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.