fbpx

سرگودھا : تھانہ جھال چکیاں کے علاقہ میں خواتین کے مساٸل کے حل و آگاہی کیلیٸے کھلی کچہری کا انعقاد ۔

سرگودھا ( ادریس نواز چدھڑ سے ) خواتین کو ان کے جائز قانونی حقوق کی آگاہی کے لئے اینٹی وومن ہراسمنٹ سیل کے زیر اہتمام کھلی کچہری و سیمینار کا انعقاد کیا گیا جس میں خواتین کے مسائل دریافت کیے گئے اور مناسب قانونی کارروائی کی یقین دہانی کرائی گئی۔

ڈی پی او سرگودھا ڈاکٹر رضوان احمد خان کی ہدایت پر تھانہ جھال چکیاں کے علاقے چک 54 شمالی میں مدینہ ویلفیئر آرگنائزیشن کے تعاون سے اینٹی وومن ہراسمنٹ سیل کے زیر اہتمام ہونے والی کھلی کچہری میں ڈی ایس پی صدر سرگودھا ملک عثمان کا کہنا تھا کہ
خواتین کو جنسی ہراسگی، کم عمری میں شادی، جائیداد سے محرومی جیسے جرائم سے آگاہی ضروری ہے قوانین میں ایسے جرائم کی سخت سزائیں مقرر کی گئی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ گھر سے بھاگ کر پسند کی شادی کرنے والی اکثر خواتین گھر واپس نہیں پہنچ پاتیں اور غلط ہاتھوں میں چلی جاتی ہیں جس سے نہ صرف ان کی زندگی تباہ ہوتی ہے بلکہ خاندان کیلئے بھی شرمندگی کا باعث بنتی ہیں جبکہ فوکل پرسن اینٹی وومن ہراسمنٹ سیل سب انسپکٹرعمارہ اکرم اور سب انسپکٹر شازیہ نورین نے خواتین کے حقوق سے متعلق آگاہی دی اور بتایا کہ کس طرح قانونی طریقہ کار اپناتے ہوئے اپنے حقوق کی حفاظت کی جاسکتی ہے۔ اس موقع پر خواتین کے مسائل دریافت کیے گئے جن پر مناسب قانونی کاروائی کرنے کی یقین دہانی بھی کروائی گئ ۔ اس موقع پر صدر مدینہ ویلفیٸر آرگناٸزیشن سمیرا عبدالخالق ، ناٸب صدر ادریس نواز چدھڑ سمیت خواتین کی کثیر تعداد نے شرکت کی ۔