سرکاری افسران کا واٹس ایپ اکاؤنٹ ہیک ہونے کا خدشہ

0
57

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق سرکاری افسران کا واٹس ایپ اکاؤنٹ ہیک کرنے کا خدشہ سامنے آ گیا، کابینہ ڈویژن نے سرکاری افسران کے لئے ہیکرز سے بچاؤ کی ایڈوائزری جاری کر ہے۔

کابینہ ڈویژن کی جانب سے جاری ہونے والی ایڈوائزری میں کہا گیا ہے کہ سرکاری افسران کو واٹس ایپ سے ایس ایم ایس موصول ہو رہے ہیں جس میں ایک لنک دیا ہوتا ہے اور اس لنک پر کلک کرنے اور کوڈ ڈالنے کا کہا جاتا ہے، ایس ایم ایس پر موصول ہونے والے ہدایات پر عملدرآمد سے انٹرنیشل نمبر سے کال موصول ہوتی ہے اور فون میں وٹس ایپ کا سارا ڈیٹا ہیک ہوجاتا ہے۔

کابینہ ڈویژن کی جانب سے جاری ایڈوائزری میں سرکاری افسران کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ اپنے نمبر کی تصدیق کے لئے واٹس ایپ کا کوئی کوڈ استعمال نہ کریں، افسران اپنے دوستوں یا کنٹیکٹ لسٹ میں کسی سے بھی موصول ہونے والا کوڈ استعمال نہ کریں۔ ایڈوائزری میں افسران کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ انٹرنیشنل نمبر سے اس سلسلے میں کوئی کال ریسیو نہ کریں۔

قبل ازیں حکومت نے واٹس ایپ کے ذریعے سرکاری دستاویزات شیئر کرنے پر پابندی لگا دی ہے اس حوالہ سے مراسلہ جاری کر دیا گیا ہے

ایڈیشنل سیکرٹری بی این ٹی و دیگر کو مراسلہ بھجوا دیا، تمام سرکاری ملازمین وفاقی و صوبائی اداروں کو پابند کیا گیا ہے کہ وہ سرکاری دستاویزات واٹس ایپ کے ذریعے نہیں بھیجیں گے، سرکاری ملازمین کے واٹس ایپ استعمال کرنے پر پابندی ہو گی، سیکرٹری پنجاب کو بھی اس حوالہ سے کاپی بھیجی گئی ہے

حکومت چاہتی ہے کہ کوئی بھی ایسی انفارمیشن جس کی عام بندے تک رسائی نہ ہو وہ لیک نہ ہو، حکومت کی جانب سے سرکاری اداروں میں تحصیل لیول پر واٹس ایپ پر پابندی لگائے جانے کا امکان ہے، عملدرآمد نہ ہونے کی صورت میں کاروائی کی جائے گی.

گزشتہ برس ماہ نومبر میں اسرائیلی ٹیکنالوجی سے پاکستانی حکام کے واٹس ایپ کی ہیکنگ کے حوالہ سے برطانوی اخبارنے رپورٹ جاری کر دی، دی گارڈین نے رپورٹ میں کہا کہ اسرائیلی کمپنی این ایس او کی ٹیکنالوجی نے 2 درجن پاکستانی سرکاری حکام کے موبائل فونز کو نشانہ بنایا،ممکن ہے کہ پاکستان کا روایتی حریف بھارت اس سازش کے پیچھے ہو.

برطانوی اخبار گارڈین کے مطابق رواں برس کے اوائل میں اسرائیلی کمپنی این ایس او کی بنائی گئی ٹیکنالوجی کو استعمال کرتے ہوئے کم از کم دو درجن پاکستانی سرکاری حکام کے موبائل فونز کو نشانہ بنایا گیا ہے۔رپورٹ کے مطابق جن پاکستانی حکام کے موبائل فون کو نشانہ بنایا گیا ان میں بیشتر وزارت دفاع اور انٹیلی جنس کے عہدیدار تھے۔

قبل ازیں گزشتہ روزپاکستان ٹیلی کمیونیکیشن اتھارٹی نے پاکستان سمیت دنیا میں واٹس ایپ صارفین پر ہیکنگ کے حملوں کا معاملہ واٹس ایپ انتظامیہ کے سامنے اٹھایا ہے۔پی ٹی اے نے کہا کہ پاکستان نے نہ صرف واٹس ایپ انتظامیہ سے ہیکنگ کا شکار ہونے والے پاکستانی صارفین کی تفصیلات مانگی ہیں، بلکہ یہ بھی پوچھا ہے کہ واٹس ایپ انتظامیہ نے مستقبل میں ہیکنگ کے ایسے واقعات کے تدارک کے لیے کیا تدابیر اختیار کی ہیں۔پی ٹی اے نے لوگوں کو واٹس ایپ اپ گریڈ کرنے کی ہدایت کی ہے اور یہ بھی کہا ہے کہ ہیکنگ سے بچنے کے لیے اپنے موبائل فون کے آپریٹنگ سسٹم کو اپ ٹو ڈیٹ رکھیں۔

واضح رہے کہ ماہ نومبر میں پاکستانیِ وزارت انفارمیشن ٹیکنالوجی اینڈ کمیونیکیشن کی جانب سے مراسلہ جاری کیا گیا تھا جس میں کہا گیا تھا کہ سینیئر حکومتی اہلکار جو کہ حساس عہدوں پر فائز ہیں وہ میسیجنگ ایپ واٹس ایپ پر سرکاری دستاویزات نہ بھیجیں، اپنے واٹس ایپ کو تازہ ترین اپ ڈیٹ کے ساتھ استعمال کریں اور 10 مئی 2019 سے پہلے خریدے گئے اپنے فون کا استعمال ترک کریں.

فیس بک، ٹویٹر پاکستان کو جواب کیوں نہیں دیتے؟ ڈائریکٹر سائبر کرائم نے بریفنگ میں کیا انکشاف

سائبر کرائمز میں‌ ملوث کتنے افراد گرفتار اور کتنے مقدمات کا فیصلہ سنایا گیا؟ ایف آئی اے نے بتا دیا

پی ٹی اے حکام نے وٹس ایپ سے احتیاطی تدابیر کے حوالے سے بھی تفصیلات مانگ لی ہیں۔ اس حوالے سے عوام سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ واٹس ایپ کا تازہ ترین ورژن استعمال کریں جبکہ متاثر ہونیوالے پاکستانی صارفین پی ٹی اے کو شکایت درج کروائیں.

سائبر کرائم، حکومتی رکن نے درخواست دی تو کیا جواب ملا؟ کمیٹی میں انکشاف

ٹویٹر استعمال کرنے والوں کی لئے بری خبر، پاکستان میں ٹویٹر بند کرنیکی تجویز

دنیا بھر میں سب سے زیادہ استعمال کی جانے والی انسٹینٹ میسیجنگ ایپ ‘واٹس ایپ’ میں ایک نئے کمال کے کال ویٹنگ فیچر کو شامل کر دیا گیا ہے ۔

فیس بک کی دوستی، عاشق نے محبوبہ کی خاطر ہاتھ کاٹ ڈالا، محبوبہ کے ساتھ پھر کیا کیا؟ پڑھیے

قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی برائے انفارمشن کا سائبر کرائمز کیخلاف متعلقہ اداروں سے مشاورت کا فیصلہ

واٹس ایپ کے ذریعے فحش پیغام بھیجنے والا ملزم ہوا گرفتار، کئے ہوش اڑا دینے والے انکشاف

واٹس ایپ انتظامیہ کا کہنا ہےکہ اس کے ذریعے اب واٹس ایپ پر کال کے دوران دیگر کال آنے پر صارف کو کال ویٹنگ نوٹیفکیشن ملنے لگے گا واٹس ایپ پر اب تک کال کے دوران آنے والی دوسری کال کا کوئی نوٹیفکیشن نہیں ملتا تھا والي نئے کال ویٹنگ فیچر کو واٹس ایپ پر استعمال کرنے کیلئے یوزر کو گوگل پلے سٹور پر جاکر واٹس ایپ کو لیٹیسٹ ورژن 2.19.357 ميں ايڈٹ کرنا ہوگا۔

واٹس ایپ پر محبوبہ کی ناراضگی،نوجوان نے کیا قدم اٹھا لیا؟

غیرت کے نام پر سنگدل باپ نے 15 سالہ بیٹی کو قتل کر دیا

بیوی طلاق لینے عدالت پہنچ گئی، کہا شادی کو تین سال ہو گئے، شوہر نہیں کرتا یہ "کام”

50 ہزار میں بچہ فروخت کرنے والی ماں گرفتار

ایم بی اے کی طالبہ کو ہراساں کرنا ساتھی طالب علم کو مہنگا پڑ گیا

تعلیمی ادارے میں ہوا شرمناک کام،68 طالبات کے اتروا دیئے گئے کپڑے

یادرہےکہ واٹس ایپ مسلسل کئی دنوں اپنے پرانے فیچرزتبدیل کرکے نئے شامل کررہا ہے،یہی وجہ ہے کہ اس وقت سوشل میڈیا کا سب سے زیادہ استعمال ہونے والا ذریعہ بھی واٹس ایپ بن گیا ہے

آپ کا واٹس ایپ اکاونٹ کس طرح ہیک کیا جا سکتا ہے؟کس طرح فراڈ سے بچاجاسکتا ہے، ایف آئی اے نے بتادیا

Leave a reply