سعودی عرب میں اب ہوں گے جہازوں کےسپیئرپارٹس تیار .

0
56

سعودیہ میں جہازوں کےسپیئرپارٹس تیار ہوں .

تٍفصیلات کے مطابق .سعودی عرب کی فضائی کمپنی سامی اور کمپنی ‘Figeac Aéro’ کے ساتھ ایک یادداشت پر دستخط کیے گئے۔جس میں دونوں کمپنیاں‌ جہازوں کےسپیئر پارٹس کی تیاری مشترکہ طور پر کی جائے گی.

سعودی عرب کے دارالحکومت ریاض میں فوجی مصنوعات تیار کرنے والی کمپنی ’سامی‘ نے فرانس کی بین الاقوامی معیار کے ہوائی جہازوں کے فاضل پرزہ جات، انجن کے اجزاء، اور سخت دھاتوں سے طیاروں کے مختلف حصے تیار کرنے والی کمپنی ‘Figeac Aéro’ سے معاہدہ طے پا گیا۔
معاہدے کے تحت دونوں کمپنیاں سعودی عرب میں ہوائی جہازوں کے اسپیئر پارٹس تیار کریں گی۔ سعودی کمپنی’سامی‘ اور Figeac Aéro کے درمیان معاہدے کی ابتدائی یادداشت پر دستخط پیرس میں منعقدہ فضائی نمائش کے موقع پر کیے گئے۔

پیرس میں منعقدہ فضائی نمائش بین الاقوامی سطح کی نمائشوں میں شمار کی جاتی ہے۔ اس کا اہتمام پیرس میں ’لے بورجیٹ‘ ہوائی اڈے پر منعقد کی گئی ہے۔ معاہدے کے تحت دونوں کمپنیاں سعودی عرب میں دھاتوں سے ہوائی جہازوں کے اسپیر پارٹس تیار کرنے کے لیے کارخانے قائم کریں گی۔

اس مشترکہ منصوبے میں سعودی کمپنی ’سامی‘ کے پاس زیادہ شیئرز ہوں گے۔ توقع ہے کہ اڑھائی سال کے اندر اندر اس منصوبے پر کام شروع کردیا جائے گا۔

Leave a reply