سعودی عرب پر جنگ مسلط کی گئی تو بھرپور طاقت سے جواب دیں‌ گے. عادل الجبیر

سعودی وزیر مملکت عادل الجبیر نے کہا ہے کہ ہم جنگ نہیں‌چاہتے لیکن اگر دوسرے فریق نے اس کی راہ اختیار کی تو سعودی عرب اس جارحیت کا بھرپور طاقت سے جواب دینے کی بھرپور صلاحیت رکھتا ہے.

باغی ٹی وی کی رپورٹ‌کے مطابق عادل الجبیر نے تہران سے کہا ہے کہ وہ اپنے ہاں‌رونما ہونے والے انقلاب کو دوسرے ملکوں‌ تک برآمد کرنے کی کوشش نہ کرے. اس کی پالیسیوں‌ سے خطہ کو خطرات ہیں. بین الاقوامی برادری کو چاہیے کہ وہ ایران کی پالیسیوں کے تناظر میں اپنا کردار ادا کریں اور تہران کی خلاف ورزیوں سے متعلق فیصلہ کن موقف اختیار کریں۔ پالیسیوں کے تناظر میں اپنا کردار ادا کریں اور تہران کی خلاف ورزیوں سے متعلق فیصلہ کن موقف اختیار کریں۔

سعودی وزیر مملکت نے اتوار کے دن ریاض‌میں ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہاکہ ایران کو خطے کے دوسرے ملکوں‌کے ساتھ مل کر رہنا چاہیے اور اچھی ہمسائیگی اختیار کرنے پیش نظر تخریبی پالیسیاں اختیار نہیں‌کرنی چاہئیں.

یاد رہے کہ سعودی عرب کی تیل تنصیبات پر حملوں کے بعد ایک مرتبہ پھر سعودی عرب اور ایران کے مابین کشیدگی بڑھتی نظر آرہی ہے اور سعود ی عرب نے 30 مئی کو عرب سربراہ اور خلیج تعاون کونسل کا اجلاس بھی طلب کیا ہے.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.