مشہور اینیمیٹڈ سیریز اسکوبی ڈو کے شریک تخلیق کار کین اسپیئر انتقال کر گئے

اینیمیٹڈ سیریز اسکوبی ڈو کے شریک تخلیق کار اور روبی اسپیئر فاؤنڈیشن کے شریک بانی کین اسپیئر 82 سال کی عمر میں کیلفورنیا میں انتقال کرگئے۔

باغی ٹی وی :شوبز ویب سائٹ ورائٹی کی رپورٹ کے مطابق امریکن ٹی وی ایڈیٹر اور رائٹر کین اسپیئر کی موت کی تصدیق ان کے صاحبزادے کیون اسپیئر نے کی۔

کیون اسپیئر کا کہنا تھا کہ ان کے والد کی موت ڈیمنشیا کی عام قسم Lewy body dementia میں پیش آنے والی پیچیدگیوں کے باعث ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ کین کو ان کی عقل وفہم، داستان گوئی، خاندان سے وفاداری اور اپنے کام سے مضبوط تعلق کی بنیاد پر ہمیشہ یاد رکھا جائے گا۔

کین اسپیئر کے صاحبزادے کا کہنا تھاکہ کین اپنی زندگی میں بھی ہم سب کے لیے ایک رول ماڈل تھے اور اس دنیا سے چلے جانے کے باوجود وہ ہمارے دلوں میں زندہ رہیں گے۔

کیون نے کہا کہ بلکہ انہوں نے ‘سکوبی ڈو’ کے بطور شریک تخلیق کار بہت سے لوگوں کی زندگیوں کو بھی چھو لیا ہے-

چارلس کینتھ سپیئرز 12 مارچ 1938 کو پیدا ہوئے ، سپیئرز لاس اینجلس ، کیلیفورنیا میں پروان چڑھے ، جہاں انھوں نے اینیمیٹد فلموں کے پروڈیوسر ولیم ہنا سے دوستی کی۔ بعد میں سپیئرز کو بطور صوتی ایڈیٹر 1959 میں ہنا کی کمپنی ہنا باربیرا پروڈکشن میں رکھا گیا تھا۔

محکمہ ترمیم میں کام کرتے ہوئے ، سپیئرز جو روبی سے ملے ، اور ان دونوں نے نتیجہ خیز شراکت کا آغاز کیا۔ انہوں نے ایک ساتھ مل کر ، ہنا-باربیرا ، سڈ اور مارٹی کرفٹ ٹیلی ویژن پروڈکشنز اور ڈی پیٹی فری لینج انٹرپرائزز کے لئے ٹیلی پلے لکھے۔

واضح رہے کہ 1969 میں کین اسپیئر نے امریکن رائٹر اور کارٹونسٹ جوئی روبی کے ساتھ مل کر مشہور زمانہ کارٹون سیریز اسکوبی ڈو، ویئر آر یو تخلیق کی تھی جب کہ جوئی روبی رواں برس ماہ اگست میں انتقال کرگئے تھے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.