fbpx

نیوزی لینڈ کرکٹ بورڈ کا سیکورٹی وفد کراچی پہنچ گیا

نیوزی لینڈ کرکٹ بورڈ کے سیکیورٹی وفد نے کراچی کے نیشنل اسٹیڈیم کا دورہ کیا۔اطلاعات کے مطابق ہفتے کو نیوزی لینڈ کے سیکیورٹی وفد نے ایس ایس یو کے دفتر کا دورہ کیا۔ سیکیورٹی حکام نے مہمان وفد کو انتظامات کے حوالے سے بریفنگ دی۔

وفد کو بتایا گیا کہ اسٹیڈیم کے راستے اور میدان میں کھلاڑیوں کی سیکورٹی کے لیے درجنوں سیکورٹی اہلکار تعینات کئے جائیں گے۔مہمان وفد نے نیشنل اسٹیڈیم میں تیاریوں کا بھی جائزہ لیا۔

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کانجو اور سوات کا دورہ کیا

وزیراعظم شہباز شریف نے چارسدہ میں سیلاب سے متاثرہ علاقوں کا دورہ کیا

سیکیورٹی وفد کراچی کے بعد لاہور میں بھی انتظامات کا جائزہ لے گا۔نیوزی لینڈ کی ٹیم نے دسمبر میں 2 ٹیسٹ اور3 ون ڈے میچز کےلیےپاکستان کا دورہ کرنا ہے۔

ادھرپاکستان کرکٹ ٹیم کے نوجوان کھلاڑی محمد نواز اور خوش دل شاہ نے ایشیا کپ میں اگلے میچز میں مزید بہتر کارکردگی دکھانے کا عزم ظاہر کیا ہے۔ایشیاء کپ میں ہانگ کانگ کو شکست دینے کے بعد پاکستان کرکٹ ٹیم کے کھلاڑی خوشدل شاہ اور محمد نواز نے میڈیا سے گفتگو کی۔

متحدہ عرب امارات کے حکام کا آرمی چیف سے رابطہ،سیلاب زدگان کیلیے امداد بھجوانے کا اعلان

آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ سے برطانوی ہائی کمشنر کرسچن ٹرنر کی ملاقات

خوشدل شاہ نے بتایا کہ پاکستان کی بیٹنگ کے دوران کپتان بابر نے بولا تھا وقت نہیں لینا اور کریز پر جاتے ہی ہٹنگ کرنی ہے۔خوشدل شاہ نے تسلیم کیا کہ ہانگ کانگ کے میچ میں شروع میں ہٹ نہیں لگ رہی تھی لیکن چھ، سات گیندوں کے بعد ہٹ لگنا شروع ہوئی تھی۔انھوں نے تسلیم کیا کہ جو غلطیاں ہم سے بھارت کے خلاف میچ میں ہوئی تھیں ان کو ٹھیک کرنے کا کام کررہے ہیں۔

پاک فوج نے فلڈ ریلیف ہیلپ لائن قائم کر دی،

محمد نواز نے اس موقع پر بتایا کہ خوشی کی بات ہے کہ میری ایشیاء کپ کی شروعات اچھی ہوئی ہے اور اچھی لائن اور لینتھ پر بالنگ ہورہی ہے، شاداب اور میری باولنگ پارٹنر شپ اچھی لگ رہی ہے۔