شیخوپورہ:ہسپتال کے 3 سیکیورٹی گارڈز کی تیماردار خاتون کو اغوا کر نے کے بعد زیادتی

متاثرہ خاتون طلاق یافتہ تھی اور اپنے والدین کے ساتھ رہ رہی تھی
0
228

شیخوپورہ: پنجاب میں خواتین اور بچوں کے ساتھ جنسی زیادتی کے واقعات میں اضافہ، ضلعی ہسپتال شیخوپورہ میں تعینات 3سکیورٹی گارڈز نے تیماردار خاتون کو ہسپتال سے اغوا کر نے کے بعد زیادتی کا نشانہ بنایا۔

باغی ٹی وی : پولیس کے مطابق ضلعی ہسپتال شیخوپورہ کے ذیلی ادارہ شہباز شریف مدر اینڈ چلڈرن ہسپتال شیخوپورہ میں تعینات 3سکیورٹی گارڈز نے تیماردار خاتون کو ہسپتال سے اغوا کر نے کے بعد زیادتی کا نشانہ بنایا، 4روز قبل مقامی آبادی طارق روڈ کی رہائشی اپنی بھابی کی تیمارداری کیلئے مذکورہ ہسپتال میں تھی کہ پرائیویٹ کمپنی کے تین سکیورٹی گارڈز جو وہاں تعینات تھے، انہوں نے اغوا کرکے زیادتی کی جس پر تینوں ملزمان کیخلاف مقدمہ درج کرلیا گیا تھا۔

کراچی: 7 سالہ بچی سےمبینہ زیادتی

پولیس ترجمان کے مطابق چار روز بعد مغویہ کوبازیاب کرکے ایک مرکزی ملزم کاظم کو گرفتار کر لیا جبکہ دو ملزمان عدالت میں خود پیش ہو کر عبوری ضمانتوں پر ہیں مغویہ کا میڈیکل بھی کروا لیا گیا تھا جس کی رپورٹ تاحال موصول نہیں ہوئی اور بازیاب ہونے کے بعد اس کو گھر بھیج دیا گیا تھابتایا گیا ہے کہ متاثرہ خاتون طلاق یافتہ تھی اور اپنے والدین کے ساتھ رہ رہی تھی ۔

دوسری جانب متاثرہ کی والدہ کے مطابق بازیابی کے بعد دلبرداشتہ ہوکراس کی بیٹی نےگھر میں زہریلی گولیاں کھا کر خودکشی کرلی،وہ چار روز بعد بازیاب ہوئی تھی۔

فحش اداکارہ کیساتھ جنسی اسکینڈل کیس:ٹرمپ کے سابق وکیل نے بیان ریکارڈ کرا دیا

Leave a reply