اِنَّا لِلّٰہِ وَاِنَّآ اِلَیْہِ رَاجِعُوْنَ۔سینئرصحافی قدرت اللہ چودھری وفات پاگئے

0
11

لاہور:درویش صحافت کا ایک عہد تمام ہوا۔سینئرصحافی قدرت اللہ چودھری وفات پاگئے ،اطلاعات کے مطابق سینئرصحافی،تجزیہ نگار اور گروپ ایگزیکٹو ایڈیٹر روزنامہ پاکستان قدرت اللہ چودھری کرونا وائرس کا شکار ہو کر لاہور میں وفات پا گئے۔

قدرت اللہ چودھری چند ہفتے قبل کرونا کی عالمی وبا کا شکار ہو کر سروسز ہسپتال میں زیر علاج رہے، کئی ہفتوں تک بیماری سے لڑنے کے بعدتین نومبر، بروز بدھ کی شام طبعیت زیادہ بگڑنے کے باعث ہسپتال لے جایا گیا لیکن وہ جانبر نہ ہو سکے۔

قدرت اللہ چودھری گزشتہ پانچ دہائیوں سے زائد عرصہ تک شعبہ صحافت سے منسلک رہے، روزنامہ جنگ، نوائے وقت، دن، مشرق اور پاکستان جیسے مئوقر قومی اخبارات میں ایڈیٹر کے اہم عہدے پر ذمہ داریاں سر انجام دیں، وہ جنگ یونین، لاہور پریس کلب اور پنجاب یونین آف جرنلسٹس کے پلیٹ فارم سے کارکن صحافیوں کے حقوق کی جدوجہد کرتے رہے۔

قدرت اللہ چودھری کی رحلت سے ملکی صحافت کا ایک روشن باب ختم ہو گیا ہے، ملک بھر کی صحافتی تنظیموں نے قدرت اللہ چودھری کی وفات کو اصولی صحافت کا عظیم نقصان قرار دیتے ہوئےگہرے دکھ اور غم کا اظہار کیا ہے۔ اللہ تعالی جنت الفردوس میں انہیں اعلی مقام عطاء فرمائیں۔(آمین)

Leave a reply