ورلڈ ہیڈر ایڈ

شہباز شریف نے رانا ثناء‌اللہ کی اہلیہ سے فون پر کیا بات کی؟ اہم خبر آ‌ گئی

پاکستان مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف نے رانا ثناء‌اللہ کی اہلیہ نبیلہ ثناء اللہ کو ٹیلیفون کیا اور راناثناءاللہ سے جیل میں ہونےوالے سلوک پراظہارافسوس کیا گیا اور اس کی مذمت کی ہے.

رانا ثناء اللہ کی سکیورٹی کب واپس ہوئی، تحریری طور پر کسے آگاہ کیا تھا؟ اہم خبر آ گئی

باغی ٹی وی کی رپورٹ‌ کے مطابق ٹیلیفون پر گفتگو کے دوران راناثناءاللہ کی اہلیہ نےشوہرکی گرفتاری سےمتعلق واقعات سےشہبازشریف کوآگاہ کیا اور کہا کہ میرے شوہر کو دوائیاں‌ بھی نہیں‌ دی جارہیں. شہباز شریف نے گفتگو کرتے ہوئے کہاکہ ان کی پارٹی، وہ خود اور کارکنان آپ کے ساتھ ہیں‌.

رانا ثناء اللہ کی گاڑی سے ایسی چیز برآمد کرنے کا دعوی کہ سن کر آنکھیں کھلی رہ جائیں گی

شہباز شریف کا کہنا تھاکہ پاکستانی عوام رانا ثناء‌اللہ کے ساتھ ڈٹ کر کھڑی ہے. واضح‌ رہے کہ رانا ثناء‌اللہ کو گزشتہ روز گرفتار کیا گیا تھا. ان کے خلاف درج کی گئی ایف آئی آر میں‌ لکھا گیا ہے کہ رانا ثناء اللہ کے خلاف درج ایف آئی آر میں لکھا گیا ہے کہ جب رانا ثناء اللہ کو روکا گیا تو انہوں نے بدتمیزی کی اور گریبان پکڑے، رانا ثناء اللہ نے ناجائز اختیارات کا استعمال کرتے ہوئے منشیات سمگل کرنے کی کوشش کی، رانا ثناء اللہ کی گاڑی سے 21 کلو منشیات ملی جس میں سے 15 کلو ہیروئن بھی شامل تھی، رانا ثناء اللہ کے خلاف مخبر کی اطلاع پر کاروائی کی گئی مخبرنےاطلاع دی کہ راناثنااللہ کی گاڑی میں منشیات ہے راناثنااللہ کی گاڑی کوروکنے کیلئےحکمت عملی مرتب کی گئی موٹروے سےآنیوالی تمام گاڑیوں کی چیکنگ کی گئی.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.