fbpx

شاہین آفریدی نے اہم سنگ میل عبور کر لیا

شاہین آفریدی نے اہم سنگ میل عبور کر لیا

باغی ٹی وی : قومی کرکٹ ٹیم کے فاسٹ باؤلر شاہین آفریدی نے اپنی شاندار کارکردگی کا مظاہر کرتے ہوئے ایک اہم ریکارڈ اپنے نام کیا ہے . لیفٹ آرم فاسٹ باؤلر نے 16 میچ میں 50 وکٹیں حاصل کی ہیں. جبکہ اس سے پہلے وسیم اکرم نے یہی ریکارڈ بنایا تھا . اب شاہین شاہ آفریدی نے اس ریکارڈ میں شراکت داری کی ہے .

زمبابوے کے خلاف جاری ٹیسٹ سیریز میں شاہین آفریدی نے یہ ریکارڈ ہرارے ٹیسٹ میں برابر کیا ہے . ہرارے ٹیسٹ کے آغاز پر شاہین آفریدی کو دو وکٹیں درکارتھیں تھیں جو انہوں نے پہلی اننگ میں چار کھلاڑی آؤٹ کرکے اہم سنگ میں حاصل کیا ہے .


جبکہ پاکستان کے دوسرے گیند بازوں میں یاسر شاہ اور وقار یونس ہیں جنہوں نے یہ سنگ میل عبور کیا ، یاسر شاہ نے 9 میچز میں یہ اعزاز حاصل کیا ، وقار یونس نے 12 میچز میں یہ اعزاز اپنے نام کیا .
زمبابوے کے خلاف پہلے ٹیسٹ کے دوسرے روز زمبابوے کے خلاف پاکستان کی بیٹنگ جاری ہے۔ میزبان ٹیم گذشتہ روز 176 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی تھی۔پاکستان اننگز کی اہم بات ڈیبیوکرنے والے عمران بٹ کی نصف سنچری ہے .

پاکستان نے آج کے کھیل کا آغاز بغیر کسی نقصان 103 رنز سے کیا، عمران بٹ اور عابد علی 113 رنز کے مجموعے کے ساتھ کریز پر موجود ہیں۔جہاں قومی ٹیم نے پہلے دن کے اختتام پر اپنی پہلی اننگز میں 135 رنز بنالیے، جبکہ خسارہ کم کرنے میں اسے مزید 35 رنز درکار ہیں۔

ہرارے اسپورٹس کلب میں کھیلے جارہے اس میچ میں پاکستان نے اپنی پہلی اننگز اب تک بغیر کسی نقصان کے 103 رنز بنالیے۔ پاکستان کی جانب سے اوپنر عابد علی 56 اور عمران بٹ 43 رنز پر ناٹ آؤٹ ہیں۔اس سے قبل ہوم ٹیم پہلی اننگز میں 176 رنز بنا کر آؤٹ ہوگئی تھی۔

پاکستانی بولرز نے کمزور حریف زمبابوے کے بیٹسمینوں کو کھل کر کھیلنے کا موقع نہ دیا۔ پاکستانی فاسٹ بولرز شاہین شاہ آفریدی اور حسن علی نے زمبابوین بیٹنگ لائن کو مشکلات سے دوچار کیے رکھا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.