fbpx

شاہد عبداللہ ہیں توماہرتعمیرات مگردبئی ایکسپو میں معمارپاکستان بن کرآنے کا عزم

لاہور:شاہد عبداللہ ہیں توماہرتعمیرات مگردبئی ایکسپو میں معمارپاکستان بن کرآنے کا عزم ،اطلاعات کے مطابق پاکستان کی ایک معروف شخصیت جنہیں جدید دنیا کا ایک بہترین ڈیزائنراورمعمارکے نام سے یاد کیا جاتا ہے ، ان دنون دبئی میں ہونے والی دنیا کی بڑی ایکسپوکے لیے کچھ منفرد آئیڈیاز کے ساتھ شامل ہورہےہیں ،جہاں وہ اپنے فن سے پاکستان کا ایک تمیری چہرہ پیش کریں گے ،

شاہد عبداللہ دبئی ایکسپو میں ایسے ایسے تعمیراتی ڈیزائن اورمنصوبے پیش کریں گے کہ جن کے تعارف سے پاکستان کا تعارف ہوگا اسی لیے وہ ایک امید کے ساتھ دبئی ایکسپومیں شریک ہورہےہیں‌

 

شاہد عبداللہ ارشد شاہد عبداللہ (پرائیویٹ) لمیٹڈ کے پرنسپل اور بانی پارٹنر ہیں ، وہ فرم میں داخلہ ڈیزائن اور رہائشی محکموں کی نگرانی کرتے ہیں۔

شاہد عبداللہ نے شکاگو کی الینوائے یونیورسٹی سے آرکیٹیکچر کی ڈگری حاصل کی۔ 1979 میں ، ارشد عبداللہ کے ساتھ مل کر ، انہوں نے ارشد شاہد عبداللہ (پرائیویٹ) لمیٹڈ تشکیل دیا۔

 

 

وہ پاکستان کونسل آف آرکیٹیکٹس اینڈ ٹاؤن پلانرز (PCATP) کے ساتھ ساتھ انسٹی ٹیوٹ آف آرکیٹیکٹس پاکستان (IAP) کے رکن ہیں۔ وہ پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف انٹیریئر ڈیزائنرز کے بانی چیئرمین بھی تھے جو 2001 میں پیشے کی ترقی کے لیے قائم کیے گئے تھے۔

2008 میں ، انہوں نے دی ہنر فاؤنڈیشن (ٹی ایچ ایف) کو تلاش کرنے میں مدد کی ، جو ایک غیر منافع بخش تنظیم تھی جس کا مقصد نوجوانوں کے لیے معاش کے مسائل کا حل تلاش کرنا تھا ، معیاری پیشہ ورانہ تربیت کی فراہمی کے ذریعے جس کی مقامی اور بیرون ملک طلب ہے۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!