ورلڈ ہیڈر ایڈ

شاہ رخ خان کی بیٹی سوہانا خان لڑکوں کے ساتھ پارٹی کرتے ہوئے بھارت اور اسلام کو بھول گئ

ایسا لگتا ہے کہ شاہ رخ خان کی بیٹی سوہانا خان ٹرولنگ کا شکار ہوگئی ہیں اور ٹرول ان کو خود ججوں کی حیثیت سے لے جاتے ہیں جو مشہور شخصیت کے بچے کی سرزنش کرتے ہیں۔

سوہانا کے فین کلب نے اپنے دوستوں کے ساتھ اپنی پارٹی منانے کی تصویر شیئر کی تھی جس پر لڑکوں کے ساتھ جشن منا نے پر ان پر طنز کیا۔ پارٹی میں ، سوہانا نے سیاہ شارٹ ڈنگریوں کے ساتھ ریڈ ٹیوب ٹاپ پہنی ہوئی تھی اور اپنے دوستوں کے ساتھ پوز آرہی تھی۔

سوہانا پر شرٹ لیس لڑکوں کے ساتھ پیش آنے پر تنقید کی۔ جلد ہی انھیں ثقافت کے بارے میں مشورہ دیا گیا اور انہوں نے "اسلام اور ہندوستانی ثقافت کے اصولوں کو فراموش کرنے” پر بھی انھیں تنقید کا نشانہ بنایا۔

اس سے قبل ، سوہانا نے نیویارک سے ایک تصویر شائع کی تھی اور ٹرولنگ کرتے ہوئے کہا گیا تھا کہ سوہانا خان کا لباس کافی انکشاف کر رہا ہے۔ یہاں تک کہ انہوں نے اسے اچھے لباس پہننے کا مشورہ دیا۔

نہ صرف سوہانا، بلکہ شاہ رخ خان کے بڑے بیٹے آریان خان کو بھی ٹرولنگ سے نہیں بخشا گیا۔ جب فلم "لائن کنگ” میں کسی کردار کے لئے ڈبنگ کرنے کی خبر آئی تو ٹرولوں نے آریان کو تنقید کا نشانہ بنایا اور شاہ رخ خان پر اقربا پروری کے الزامات لگائے۔ فلم لائن کنگ میں شاہ رخ خان نے مفاسا اور آریان نے سمبا کی آواز ڈب کی.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.