fbpx

شرمین عبید چنائے نے پاکستان میں اقلیتوں کے لیے ڈیجیٹل پلیٹ فارم متعارف کروادیا

آسکر ایوارڈ یافتہ پاکستانی فلم ساز شرمین عبید چنائے نے پاکستان میں اقلیتوں کے لیے ڈیجیٹل پلیٹ فارم متعارف کروادیا۔

باغی ٹی وی : تفصیلات کے مطابق شرمین عبید چنائے نے پاکستان مذہبی اقلیتوں کے لیے خصوصی ویب سائٹ لاؤنچ کردی انہوں نے اپنے اس پلیٹ فارم کا نام ’پرچم میں سفید‘ رکھا ہے۔

اس پر اقلیتی مذاہب سے تعلق رکھنے والے پاکستانی شہری آزادانہ طور پر اپنے جذبات اور تجربے کو شیئر کرسکتے ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹاگرام پر اس حوالے سے شرمین عبید چنائے نے اقلیتوں کی عبادت گاہوں کی چند تصاویر شئیر کیں اور لکھا کہ”جبری طور پر تبادلوں ، اغواء ، اقلیتوں کی عبادت گاہوں پر دہشت گردی اور ٹارگٹ کلنگ کے مابین ، پاکستان کی اقلیتوں کو ابھی تک ایک مکمل جنگ کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

انہوں نے لکھا کہ’پرچم میں سفید‘ ویب سائٹ کے ساتھ ، ہم یہ یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ ہمارے معاشرے میں مذہبی امتیاز کا سامنا کرنے والے شہری ان معاملات پر اپنی آواز سننے کے قابل ہوں ، جو ان کے لئے اہم ہیں ، ان کے حقوق کی حفاظت اور ان کے فروغ ، ان کے خیالات اور خواہشات پر حقیقی طور پر غور کیا جائے –

شرمین نے لکھا کہ مذکورہ ویب سائٹ ایک انٹرایکٹو ویب سائٹ ہے جس کا مقصد طلباء ، کارکنوں ، اور قانون سازوں کے لئے ایک پلیٹ فارم کی حیثیت سے خدمات انجام دینا ہے اوراس سے پاکستان میں مذہبی اقلیتوں کو درپیش مختلف مسائل کے ممکنہ حل پر تبادلہ خیال کرنے کے قابل ہوسکتے ہیں-

انہوں نے مزید کہا کہ مستقبل. یہ پلیٹ فارم دلچسپی رکھنے والوں کے لئے مفصل معلومات کا ذریعہ ہوگا اور ان کو درپیش مسائل کے بارے میں آگاہی پھیلانے کا امکان ہوگا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.