fbpx

نیوزی لینڈ کیخلاف ون ڈے سیریز کیلئے شان مسعود نائب کپتان مقرر

لاہور:نیوزی لینڈ کیخلاف ون ڈے سیریز کیلئے پاکستان کرکٹ بورڈ نے شان مسعود کو نائب کپتان مقرر کردیا۔جمعہ کو پی سی بی کی طرف سے جاری بیان کے مطابق نائب کپتان شاداب خان کی عدم دستیابی کی وجہ سے نیوزی لینڈ کیخلاف ون ڈے سیریز کیلئے شان مسعود کو نائب کپتان مقرر کیا گیا ہے۔

کراچی ٹیسٹ: نیوزی لینڈ کرکٹ ٹیم نے بازو پر سیاہ پٹیاں باندھ لیں

شاداب خان بگ بیش لیگ (BBL) کے جاری سیزن 12 میں ہوبارٹ ہریکینز کی نمائندگی کرتے ہوئے انگلی زخمی ہونے کی وجہ سے انجری کا شکار ہوگئے ہیں۔پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان 3 ون ڈے میچز 9، 11 اور 13 جنوری کو کراچی کے نیشنل بینک کرکٹ ایرینا میں کھیلے جائیں گے۔

کراچی ٹیسٹ؛ دوسری اننگز میں نیوزی لینڈ کے 4 کھلاڑی پویلین لوٹ گئے

پاکستان کے ون ڈے اسکواڈ میں بابر اعظم (کپتان)، فخر زمان، حارث رؤف، حارث سہیل، امام الحق، کامران غلام، محمد حسنین، محمد نواز، محمد رضوان (وکٹ)، محمد وسیم جونیئر، نسیم شاہ، سلمان علی آغا، شاہنواز دہانی، شان مسعود، طیب طاہر اور اسامہ میرشامل ہیں۔

ادھر اس سے پہلے پاکستان اور نیوزی لینڈ کے درمیان دوسرا ٹیسٹ بھی ڈرا ہوگیا۔

نیوزی لینڈ کے خلاف ون ڈے سیریز ،16رکنی قومی اسکواڈ کا اعلان

319 رنز کے ہدف کے تعاقب میں پاکستان نے 9 وکٹوں کے نقصان پر 304 رنز بنالیے تھے اور اسے فتح کےلیے 3 اوورز میں 15 رنز درکار تھے جبکہ کیویز کو صرف ایک وکٹ چاہیے تھی لیکن کم روشنی نے میچ کو نتیجہ خیز نہ بننے دیا اور امپائرز نے میچ روک دیا جس کے نتیجے میں سیریز کا یہ دوسرا ٹیسٹ بھی ڈرا ہوگیا۔