شہباز شریف نے مشترکہ مفادات کونسل کا ہنگامی اجلاس بلانے کا مطالبہ کر دیا

شہباز شریف نے مشترکہ مفادات کونسل کا ہنگامی اجلاس بلانے کا مطالبہ کر دیا

باغی ٹی وی : اپوزیشن لیڈر میاں شہباز شریف نے کرونا وائرس کی صورتحال پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے مشترکہ مفادات کونسل کا ہنگامی اجلاس بلانے کا مطالبہ کر دیا ہے۔

اپوزیشن لیڈر کا اپنے بیان میں کہنا ہے کہ کرونا خطرات کے حوالے سے حکومت کی ابھی تک کوئی حکمت عملی سامنے نہ آنا تشویشناک ہے۔ تمام متعلقہ فریقین کو پیدا ہونے والی صورتحال پر موثر کردار کرنا چاہیے۔

گائے کا پیشاب پینے سے کرونا وائرس ہو گا ختم،ہندو مہاسبھا کے صدر کے علاج پر سب حیران

کرونا وائرس، چین میں ہلاکتوں میں اضافہ ،کتنے پاکستانی چین میں ہیں ؟ ترجمان دفتر خارجہ نے بتا دیا

وفاقی دارالحکومت میں بھی کرونا وائرس کا مشتبہ کیس سامنے آ گیا

کرونا وائرس، چین سے طالب علم پاکستان پہنچا تو اسکے ساتھ کیا ہوا؟

کرونا وائرس،پاکستان نے کی ایران کے ساتھ ریل سروس معطل، شیخ رشید کا بڑا اعلان

پاکستان میں وائرس ایران سے آیا، کتنے مزید مشتبہ مریض ہیں؟ ڈاکٹر ظفر مرزا کی بریفنگ

میاں شہباز شریف نے مطالبہ کیا کہ کرونا وائرس سے بچاؤ اور تحفظ کے لئے مہم چلائی جائے۔ ادویات اور ماسک کی کم قیمتوں پر فراہمی کو یقینی بنایا جائے۔ انہوں نے کہا کہ انسانی جانوں پر منافع کمانا سب سے بڑا ظلم ہے، ایسے لوگ خدا سے ڈریں۔
واضح رہےکہ کرونا وائرس سے ہلاکتوں میں اضافہ ہو گیا، ایران میں 34 افراد جان کی بازی ہار چکے جبکہ 388 افراد کرونا وائرس کا شکار ہوگئے ہیں

ان خیالات کا اظہار ایرانی محکمہ صحت کے شعبہ تعلقات عامہ کے سربراہ کیانوش جہانپور نے خبر رساں ادارے سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کیا، حکام کے مطابق ایران میں کرونا وائرس کی تشخیص لیبارٹیز میں کی جا رہی ہے، 73 مریض صحت یاب ہو کر گھروں‌کو لوٹ چکے،

ایران میں کرونا وائرس کی تشخیص کے لئے 7 لیبارٹریز کام کر رہی ہے جبکہ آئندہ چند دنوں میں ان میں اضافہ کیا جائے گا اور لیبارٹری کی تعداد 22 تک ہو جائے گی.

دوسری جانب ایران کے ساتھ ترکی، جارجیا، عراق اور کویت ،پاکستان نے فضائی سفر پر پابندی عائد کی تھی ، اب بحرین، متحدہ عرب امارات، قطر اور عمان یعنی خلیج فارس کے تمام ممالک نے بھی ایرانی شہریوں کو اپنی پروازوں میں جگہ دینے پر پابندی عائد کی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.