fbpx

شہباز ترین اور بزدار سب جا سکتے ہیں مگر کہاں ،ایئر بلیو جلد تاریخ کا حصہ بنے جارہی

شہباز ترین اور بزدار سب جا سکتے ہیں مگر کہاں ،ایئر بلیو جلد تاریخ کا حصہ بنے جارہی

باغی ٹی وی : سینئر اینکر پرسن مبشر لقمان نے کہا ہے کہ اسلام آباد میں اس وقت خبروں کا بھونچال آیا ہوا ہے

ان کا کہنا تھا کہ پنجاب میں اس وقت پنجاب حکومت کو کافی پریشانی لگ رہی ہے کہ اس وقت بجٹ پاس کیسے کرایا جائے . اگر بجٹ پاس نہیں‌ہوتا تو حکومت آئینی طور پر نہیں رہے گی ، اور کوئی اور پارٹی حکومت بنا سکتی ہے .

ادھر حکومت کی سوچ ہے کہ جہانگیر ترین کے گروپ کو کسی نہ کسی طرح رام کیا جائے تاکہ ان کا بجٹ پاس ہو جائے اور حکومت اس سلسلے میں کافی متحرک ہے اور ان ناراض لوگوں کو وعدے بھی دے رہی ہے اور ان کے فنڈز وغیرہ بھی بحال کرنے جارہی ہے .

مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ اگر حکومت کو یہ علم ہوا کہ جہانگیر ترین حکومت گرانے پر مصر ہے توپھر حکومت نے فیصلہ کیا ہے ک جہانگیر ترین کو گرفتار کیاجائے گا اور یہ گرفتاری بنا کسی پروٹوکول کے ہوگی. جہاں پنکھا بھی نہیں ہوگا مچھر بھی ہوگا اور گرمی بھی بہت ہوگی . اس سے حکومت جہانگیر ترین کو باور کرائے گی کہ وہ کتنی تکلیف میں آسکتے ہے .

ان کہنا تھا کہ ایک میدان سج چکا ہے اور وفاق حکومتی گرانے کا پروگرام نہیں ، بلکہ پنجاب حکومت گرائی جائے . لگتا ہے کہ وفاقی بجٹ آسانی سے پاس ہوجائے گا.

مبشر لقمان کا کہنا تھا کہ لگتا ہے کہ شہباز شریف کو حکومت وہ ریلیف دینے نہیں‌جارہی جس کی امید کی جارہی تھی .جب نیب نے کہا کہ ان کے خلاف منی لانڈرنگ کیس کے کوئی ثبوت نہیں ملے . اور پھر ہائی کورٹ نے انہیں‌باہر جانے کی اجازت دی . لیکن حکومت نے ان کا نام ای سی ایل میں ڈال دیا . اب نیب نے ان کو پھر پندرہ جنون کو طلب کیا ہے . اور پھر کسی اور کیس میں ان کو دھر لیا جائے .

حکومت کا شہباز شریف کو باہر رکھنے سے نقصان ہو رہا ہے اور ان کی مقبولیت دن بدن بڑھ رہی ہے . کبھی ان کو برطانوی مل رہے ہیں اور کبھی چینی سفیر مل رہے ہیں . اس لیے حکومت نہیں‌چاہتی کہ وہ اور مضبوط ہوں‌ . ادھر شہباز شریف پھونک پھونک کر قدم رکھ رہے ہیں اور مسلم لیگ ن کے لیے جگہ بنا رہے ہیں .

مبشر لقمان کا کہنا تھا لگتا ہے کہ شاہین ایئر ویز کی طرح ملک کی دوسری سب سے بڑی ایئر لائن کمپنی ایئر بلیو بھی بند ہونے جا رہی ہے . ایئر بلو کے مالک ان کو بند کرنے جارہے ہیں‌. ان کا کہنا تھا کہ اور یہ کووڈ کی وجہ سے نہیں‌ ہے بلکہ اس سے پہلے ہی 2018 میں ان کے مالک طارق چوہدری نے ایئر بان کے نام سے یوکے میں‌رجسٹرڈ کرائی یوں ایئر بلیو تاریخ ہونے جا رہی ہے . یہ ایئر بان یور پ سے آپریٹ کرے گی .