ورلڈ ہیڈر ایڈ

شیخ رشید کا مفت مشورہ ، ریکوڈیک اور آئی ایم ایف جتنے پیسے مانگ لیے

لاہور : شیخ رشید نے کرپشن کیس میں‌گرفتار سابق وزیراعظم نواز شریف اور سابق صدر آصف علی زرداری کو مفت مشورہ دیتے ہوئے کہا ہے کہ وہ آئی ایم ایف یا ریکوڈک جتنے پیسے دیدیں تو ملک کی خدمت کے ساتھ ان کی رہائی بھی ہو گی، شیخ رشید نے ایک بار پھر مسئلہ کشمیر پر ایک پلیٹ فارم پر کھڑے ہونے کی اپیل بھی کر دی۔

ملتان گھنٹہ گھر کی 135 سال پرانی تاریخی عمارت ٹوٹ پھوٹ کا شکار

ذرائع کے مطابق میو گارڈن لاہور میں سی ای او ریلوے آفتاب اکبر کی ریٹائرمنٹ کے موقع پر عشائیہ سے خطاب میں وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے سیاسی ڈیل کا عندیہ دیدیا، کہا کہ عمران خان کسی کرپٹ سیاستدان کو این آر او نہیں دے گا ساری اپوزیشن کو مسئلہ کشمیر پر ایک پیج پر ہوجانا چاہیے۔

قندوز کے بعد افغان طالبان کی پل خمری پر قبضے کی خبریں

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ لال حویلی کے باہر کشمیر ریلی میں کرنٹ لگنے کے بعد انکی توانائی میں اضافہ ہواہے، انہوں نے کہا کہ اگر ایک سال میں ریلوے میں کوئی کرپشن ہوئی تو وہ خود اس کے ذمہ دارہوں گے۔

 

16 سالہ لڑکی نے زہریلا کیمیکل کیوں پیا ، پولیس نے حقیقت کھول دی

دوسری طرف شیخ رشید نے دعوی کیا کہ رواں سال کے اختتام پر ریلوے کا خسارہ ختم کر دیں گے اور ایک سال میں پچپن ارب روپے کمائے ہیں ان کے اب دو ہی ٹارگٹ ہیں کہ آٹھ سے سولہ فریٹ ٹرینیں بڑھائیں گے۔ ایم ایل ون منصوبہ عمران خان کی قیادت میں مکمل ہوگا۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.