ورلڈ ہیڈر ایڈ

شیخ‌ رشید نے مولانا فضل الرحمن کو الاٹ زمینوں‌ سے متعلق کیا کہا؟ اہم خبر آ گئی

وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید احمد نے کہا ہے کہ مریم نوازاوران کےوالد کی سیاست سپریم کورٹ نےختم کردی ہے. آدھی اپوزیشن ڈیل کےلیےکوشش کررہی ہے، آصف زرداری نیب کی حراست میں مزےمیں ہیں،

باغی ٹی وی کی رپورٹ کے مطابق شیخ‌ رشید نے کہاکہ کچھ لوگ پیسے دینے کیلئے تیارہوگئے ہیں. ابھی بات چلی ہے تو اس میں ایک مہینہ تو لگے گا. تحقیقاتی کمیشن کو تحریک انصاف کے نو ماہ کی بھی تحقیقات کرنی چاہئے ۔
ایک ماہ میں مرکزی اپوزیشن گھٹنےٹیک دےگی، مولانا فضل الرحمان کی سیاست پٹتی ہوئی دیکھ رہاہوں، کل انہیں‌ بہت مایوسی ہوئی ہو گی.

میڈیا رپورٹس کے مطابق شیخ رشید احمد نے کہاکہ غریب صرف نعرے مارنے کیلئے ہے ، چور ضمانت ہونے کے بعد وکٹری کا نشان بناتے ہیں۔ اپوزیشن نے ملک کو بری طرح لوٹا ہے ، پیپلز پارٹی نے سندھ کو تباہ کردیاہے ، اس وقت ملک کوشوگر مافیا نے اپنے قبضہ میں لیا ہواہے ۔ان کا کہنا تھا کہ ہماری حکومت کی کارکردگی پچھلی حکومت سے بہتر ہے ، عمران خان پر لوگوں کو اعتماد ہے ۔

انہوں نے کہاکہ مولانا فضل الرحمان ڈیرہ اسماعیل خان میں زمینوں کی الاٹمنٹ کی خیرمنائیں. انہوں نے کل ہونے والی اے پی سی پر سخت تنقید کی اور اسے ناکام پروگرام قرار دیا.

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.