fbpx

شیخ جرح پر کس کا حق مسیحی آرتھوڈکس بشپ نے بتادیا

شیخ جرح پر کس کا حق مسیحی آرتھوڈکس بشپ نے بتادیا
باغی ٹی وی : بیت المقدس یروشلم میں یونانی آرتھوڈوکس چرچ کے سربراہ آرک بشپ اتلہ حنا نے کہ اسرائیل کا شیخ جرح میں فلسطینی خاندانوں کو ان کے گھروں سے بے دخل کرنے کا منصوبہ کامیاب نہیں ہوگا۔

آرچ بشپ حنا نے یروشلم کے پڑوس شیخ جرح سے آنے والے ایک وفد سے بات کرتے ہوئے کہا کہ آپ کا مسئلہ ہمارے تمام لوگوں کا مسئلہ ہے اور آپ کا المیہ ہم سب کا المیہ ہے۔تمام فلسطینی اور عرب جماعتیں اس مسئلے میں دلچسپی لیتی ہیں۔

انہوں نے نشاندہی کی کہ شیخ جرح بین الاقوامی رائے عامہ کے لئے سوشل میڈیا کی وجہ سے غور طلب معاملہ بن گیا ہے۔ "نوجوان ٹیکنالوجی کے استعمال سے دنیا کو دکھا رہے ہیں کہ ان کو جو تکلیف ، درد اور جبر لاحق ہے۔

انہوں نے اصرار کیا کہ یہ "نیا نقبہ” گزرنے نہیں دیا جائے گا۔ "یہ کوئی قانونی مسئلہ نہیں ہے کہ عدالتوں کے ذریعہ اسے حل کیا جائے۔ یہ وجود وفاداری اور اس مقدس شہر سے تعلق کا مسئلہ ہے جہاں فلسطینیوں کے رہائشیوں کو جبری ہجرت کی منصوبہ بندی کا سامنا ہے۔

آرچ بشپ حنا نے اس بات کا اعادہ کیا کہ گھروں سے بے دخل ہونے والے افراد کی آواز پوری دنیا تک پہنچنی چاہئے۔ یہ ہمارا شہر ، ہمارا دارالحکومت ، ہمارا قبلہ اور ہمارے لئے سب سے اہم مقدس مقامات میں سے ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.