fbpx

شمالی نائیجریا کے گاؤں پر مسلح افراد کا حملہ،12 افراد ہلاک

شمالی نائیجریا کی ریاست پلاٹیو میں کاشتکار اور چرواہا قبائلی تکرار ، مسلح افراد کے گاؤں پر حملے کے نتیجے میں 12 افراد ہلاک ہوگئے۔

باغی ٹی وی : غیر ملکی میڈیا کے مطابق مقامی افراد کا کہنا ہے کہ کاشتکار قبیلے کے مسلح افراد نے شام کے وقت چرواہوں کے میکاٹا کو گاؤں پر حملہ کر کے 12 افراد کو قتل کر دیا ہے۔

"بے وفائی نہیں کرنے کا” سفاک ملزم نے 21 سالہ محبوبہ کے ساتھ کیا گھناؤنا…

رہائشیوں اور ریاستی گورنر نے بدھ کے روز کہا کہ تازہ ترین ہلاکت خیز واقعہ ملک میں زمینی وسائل پر بڑھتے ہوئے دباؤ کی وجہ سے ہوا ہے۔

ریاست پلاٹیو کے گورنر کا کہنا ہے کہ حالیہ دنوں میں کاشتکار اور چرواہا قبائل کےدرمیان کشیدگی شدت اختیار کر گئی ہےاور دونوں جانب سے ایک دوسرے پر کیےجانے والےحملوں، کھیتوں کوجلانے، مویشیوں کو مارنے اورایک دوسرے کی املاک کو تباہ کرنے جیسے واقعات میں دن بہ دن اضافہ تشویشناک امر ہے۔

ایران میں اسلامی حجاب کےخلاف عالمی ذرائع ابلاغ کا پروپیگنڈا بے نقاب

پلاٹیو کے گورنر نے تصدیق کی کہ کاشتکار قبیلے کے مسلح افراد کی جانب سے چرواہا قبیلے کے ایک گاؤں پر کیے گئے حملے میں 12 افراد ہلاک ہو گئے ہیں۔

واضح رہے کہ کینیا کے شمالی ریاست پلاٹیو میں زمینوں کو زراعت کیلئے استعمال کرنے کیلئے کاشتکار قبائل کی جانب زرعی اراضی میں توسیع کی کوششوں کو چرواہا قبیلوں کی جانب سے چراگاہوں پر قبضے کی کوشش قرار دے کر رد کر دیا گیا تھا۔

زمین کی ملکیت کے معاملے پر دونوں قبائل کے درمیان پیدا ہونے والا تناؤ دن بہ دن شدت اختیار کرتا جا رہا ہے، اب تک دونوں گروہوں جانب سے ایک دوسرے پر کیے گئے حملوں میں سیکڑوں افراد جان کی بازی ہار چکے ہیں جبکہ ایک دوسرے کی املاک کو بھی بھاری نقصان پہنچایا جا چکا ہے۔

انسان نے کم از کم 7 لاکھ 80 ہزار سال قبل کھانا پکانے کے لیے آگ جلائی