fbpx

شعیب اختر سمیت شوبز شخصیات ہانیہ عامر کے حق میں بول پڑیں

پاکستان کے سا بق فاسٹ باؤلر شعیب اختر سمیت شوبز شخصیات بھی ہانیہ عامر کا ساتھ دینے میدان میں آگئیں-

باغی ٹی وی : حال ہی میں اداکارہ ہانیہ عامر کی عاشر وجاہت کے ساتھ ایک ویڈیو وائرل ہو ئی تھی جس جہاں صارفین نے غم و غصے کا اظہار کیا وہیں گلوکار عاصم اظہر نے بھی ٹوئٹراکاؤنٹ پر ایک مزاحیہ میم شیئر کی تھی ویڈیو میں انوپم کھیر بھاگتے ہوئے کہتے ہیں کہ بال بال بچ گیا۔

عاصم اظہر نے ویڈیو شیئر کرتے ہوئے کیپشن میں ’الحمداللّہ‘ لکھا تھا اور ساتھ ہی قہقہوں والا ایموجی بھی بنایا تھا۔

گلوکار کی اس ٹوئٹ پر رد عمل دیتے ہوئے ہانیہ عامر نے بھی سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ٹوئٹ کرتے ہوئے لکھا کہ ’آپ یا تو سیلیبرٹی ہوسکتے ہیں یا تلخ ماضی۔

عاصم اظہر ی جانب سے جاری پیغام پرجہاں شوبز شخصیات نت گلوکار پر تنقید وہیں شعیب اختر کے سوشل میڈیا ہر مبہم پیغام نے مداحوں کو کشمکش نیں ڈال دیا کہ کیا وہ بھی مبہم الفاظ میں ہانیہ عامر کا ساتھ دینے میدان میں آگئے ہیں۔


سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری کیے گئے پیغام میں شعیب اختر نے لکھا کہ ’اس دُنیا میں کافی اہم چیزیں بھی ہو رہی ہیں بھائیوں، بہنوں، بچوں اور انفلوئنسروں، آپ سب ان پر بھی بات کر لیں۔

مداحوں کی جانب سے اندازہ لگایا جا رہا ہے کہ یہ پیغام انہوں نے ہانیہ عامر کا ساتھ دینے کے لئے جاری کیا ہے-


دوسری جانب فواد مصطفی نے بھی عاصم اظہر کی ٹوئٹ پر ناگواری کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ انڈسٹری میں اداکاراؤں کو کس اندازمیں لیا جارہا ہے، اگر آپ کسی کو پسند نہیں کرتے تو اس اسٹار کو فالو کرنا بھی چھوڑدیں ، ان پر تنقید نہ کیجیئے اورنہ ہی انہیں پرکھیں۔


گلوکار و اداکارعلی ظفر بھی ہانیہ عامرکی حمایت میں آگے آئے اور ہانیہ حوصلہ افزائی کرتے ہوئے اُنہیں مضبوط رہنے کا مشورہ دیا-


معروف یوٹیوبرشاہ ویر جعفری نے بھی کہا کہ جب آپ کسی لڑکی کو دیکھیں تو نظریں نیچی کرلیں۔

ان سب کے ٹوئٹس کے بعد بعد عاصم اظہرنے بھی ٹوئٹرپرکہا کہ یہ سارے لوگ اس وقت کہاں تھے جب مجھ پرڈیڑھ سال تک مسلسل طنزکیا جارہا تھا اورہرجگہ میری باتیں کی جارہی تھی، میں بالکل خاموش رہا۔


گلوکار نے کہا کہ آج کے بعد سے یہ ٹاپک ہمیشہ کے لئے بند ہے ویسے بند تو پہلے سے ہی تھا کبھی بھی کچھ نہیں کہا لیکن کچھ لوگوں کو بتانا ضرری ہے کہ سننے کی بھی حد ہوتی ہے، اگر آپ انسان ہیں تو میں بھی ہوں-

وائرل ویڈیو پر تنقید سے ہانیہ عامر دلبرداشتہ

الحمداللّہ، بال بال بچ گیا، ہانیہ کی وائرل ویڈٰیو کے بعد عاصم اظہر کا رد عمل

ہانیہ عامر کے ساتھ وائرل ویڈیو پر عاشر وجاہت کا وضاحتی بیان

عاصم اظہر کی طنزیہ میم پرہانیہ عامر کا سخت ردعمل

ہانیہ عامر اور عاشر وجاہت کی وائرل ویڈیو کا معاملہ: ہانیہ نے معافی مانگ لی