fbpx

شیعب اختر کی اپنے پسندید دشمن کے لیے دعائے خیر

شیعب اختر کی اپنے پسندید دشمن کے لیے دعائے خیر

باغی ٹی وی : پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق فاسٹ بولر راولپنڈی ایکسپریس شعیب اختر نے لیجنڈری بھارتی کرکٹر سچن ٹنڈولکر کے لے نیک تمناؤں کا پیغام بھیجا ہے جو کہ کورونا وائرس کا شکار ہوگئے ہیں. شعیب اختر نے اپنا پسندیدہ دشمن قرار دیتے ہوئے اُن کی جلد صحتیابی کے لیے سوشل میڈیا پر خصوصی پیغام جاری کیا ہے۔

خیال رہے کہ سچن ٹنڈولکر نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر اطلاع دی تھی جس میں اُنہوں نے بتایا تھا کہ اُن کا کورونا ٹیسٹ مثبت آگیا ہے۔

سابق بھارتی کرکٹر کا اپنی بیماری کے بارے میں بتاتے ہوئے کہنا تھا کہ اُنہیں کورونا کی معمولی علامات ظاہر ہوئی ہیں جبکہ اُن کے گھر کے تمام افراد کا کورونا ٹیسٹ منفی آیا ہے۔

مایا ناز لیجنڈری بلے باز کا کہنا تھا کہ اُنہوں نے خود کو گھر میں ہی قرنطینہ کرلیا ہے اور اس سلسلے میں تمام ہدیات اپنائی جارہی ہیں.

بھارت میں کورونا کی صورت حال بد سے بدتر ہوتی جا رہی ہے۔ گزشتہ چوبیس گھنٹے کے دوران 54 ہزار نئے کیسز اور 354 اموات ہوئیں، جو سال رواں میں ایک دن میں اب تک کی ریکارڈ تعداد ہے۔

بھارت میں حکومت نے اعتراف کیا ہے کہ کورونا وائرس کی دوسری لہر کے دوران صورت حال بد سے بدتر ہوتی جارہی ہے۔ نئے کیسز کی تعداد میں ایک بار پھر تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے جب کہ صحت یاب ہونے والے مریضوں کی شرح میں کمی آرہی ہے۔

کووڈ ویکسین کے انتظام و انصرام کے حوالے سے ماہرین کی قومی کمیٹی کے چیئرمین وی کے پال نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کہا،”ہم کورونا پر قابو پالینے کے بارے میں سوچ رہے تھے اور اب رجحانات سے یہ پتہ چل رہا ہے کہ یہ وائرس اب بھی بہت سرگرم ہے۔ پچھلے چند ہفتوں کے دوران حالات بد سے بدتر ہوئے ہیں۔۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.