ورلڈ ہیڈر ایڈ

شوبز میں بہت پیسہ کمایا لیکن خود کو کھو دیا: شائستہ لودھی

پاکستانی ماڈل اور مارننگ شو کی سابقہ ​​میزبان شائستہ لودھی نے کچھ دن پہلے کہا تھا کہ انہوں نے شوبز میں بہت پیسہ کمایا لیکن خود سے محروم ہوگئی۔

سابقہ مارننگ شو میں ​​سابقہ ​​میزبان "ریوائنڈ ود ثمینہ پیرزادہ” پر نمودار کیا اور پہلی بار اس وجہ کے بارے میں بات کی کہ اس نے شوبز کی دنیا کو چھوڑ دیا۔

شائستہ لودھی نے بتایا کہ مجھے لگتا ہے کہ میں شوبز کی دنیا میں کہیں کھو گئی تھی۔ یہ ایک مخصوص طرز زندگی کی وجہ سے تھا جو میں کر رہا تھی۔ اپنے بچوں کو اچھے اسکولوں میں بھیجنا اور طرز زندگی برقرار رکھنا چاہتا تھی۔ تاہم شائستہ نے کہا کہ اس نے اپنے گھر والوں کے ساتھ ہونے والی بہت سی چیزوں کو یاد کیا۔

شائستہ کا کہنا تھا کہ میرے بچے اسکول جاتے ہیں اور اپنے اہل خانہ کے ساتھ بہت زیادہ وقت دیتے ہیں۔ میں نے یہ سب یاد کیا۔ "اب جب میں اس کے بارے میں سوچتی ہوں تو سوچتی ہوں کہ مجھے وہاں ہونا چاہئے تھا۔”

ایک سوال کے جواب میں شائستہ نے کہا کہ ایک وقت ایسا آیا جب مجھے اپنی نوکری اچھی نہیں لگنے لگی. ایک وقت میں میری ملازمت کا اطمینان 20 یا 30 فیصد تھا۔ اس کی وجہ یہ تھی کہ ہم وہ نہیں کر رہے تھے جو ہم کر سکتے تھے۔ یہ اتنا طاقتور ذریعہ تھا.

شائستہ نے کہا کہ وہ مزید کام کرنا چاہتی ہیں اور ان کی ٹیم بھی کھیلنا چاہتی ہے۔ تاہم ، سابق مارننگ شو کے میزبان کا کہنا تھا کہ درجہ بندی کی جستجو اس کی ایسا کرنے کی خواہش میں رکاوٹ ہے۔

انہوں نے کہا ، ہم نے بھی کچھ مثبت کام کیے۔ جہاں میں اپنے شوز میں شادیوں کا انعقاد کر رہا تھا ، میں لوگوں کو یہ بھی کہا کرتا تھا کہ شادیوں پر اتنی بڑی رقم خرچ نہ کرو اور سیدھے سادے سے کرو۔”

شائستہ نے کہا کہ جب سے ان کے ‘شوہر نے اقتدار سنبھال لیا’ تب سے اس نے صنعت چھوڑنے اور طب کی مشق کرنے پر واپس جانے کا فیصلہ کیا ہے۔

انہوں نے شوبز کی دنیا کا ذکر کرتے ہوئے کہا ، "میں کبھی بھی یہ سب نہیں بھول سکتی”

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.