fbpx

سیالکوٹ:اسسٹنٹ کمشنرسونیا صدف کے رویے کےخلاف وکلا کا احتجاج

سیالکوٹ:اسسٹنٹ کمشنرسونیا صدف کے رویے کےخلاف وکلا کا احتجاج ،اطلاعات کے مطابق وکلاء برادری کا اسسٹنٹ کمشنر سیالکوٹ سونیا صدف کے خلاف احتجاج ۔ وکلا نے سونیا صدف کے دفتر سے کرسی میز اٹھا کر باہر پھینک دیا اور سونیا صدف کے خلاف نعرے بازی کرتے رہے ۔

سیالکوٹ بار کے تمام وکلاء نے اے سی سیالکوٹ سونیا صدف کے خلاف عدالتی حکم نہ ماننے پر بھرپور احتجاج کیا ۔ احتجاج میں سونیا صدف کی معطلی پر بھرپور زور دیا ۔

احتجاج سیالکوٹ بار کے صدر خالد قریشی , نائب صدر وسیم پاشا ,جنرل سیکرٹری ارتضی بخاری ، سینئر وکیل ارشد محمود بگو کی موجودگی میں کیا گیا ۔ وکلاء کا کہنا ھے کہ اے سی سیالکوٹ سونیا صدف کی غنڈہ گردی نہی چلے گی ۔

یا د رہے کہ سونیا صدف سابق مشیر اطلاعات فردوس عاشق اعوان سے رمضان بازار میں جھگڑے کے باعث کافی مشہور ہوئی تھیں۔

سونیا صدف جن کےبارے میں ایسی خبریں گردش کررہی ہیں کہ وہ جان بوجھ کرموجودہ حکومت کےلیے مسائل پیدا کرنے میں سرگرم عمل ہیں‌، اس سے پہلے اسسٹنٹ کمشنر سیالکوٹ سونیا صدف کے وارنٹ گرفتاری جاری کردئیے گئے تھے۔ ی

تفصیلات کے مطابق سونیا صدف کے خلاف ایک شہری کی جانب سے پلاٹ پر قبضے کی کوشش کی درخواست دی گئی تھی۔عدالت کی جانب سے متعدد بار طلب کیے جانے کے باوجود وہ عدالت پیش نہیں ہوئیں جس پرا ب ان کے وارنٹ گرفتاری جاری کیے گئے ۔

ادھر آج وکلا نے سونیا صدف کے رویے کے خلاف احتجاج کرکے ان کے کیئریر کےلیے خطرے کی گھنٹی بجادی ہے

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!