fbpx

سسلین مافیا کا "آخری گاڈ فادر” گرفتار

اٹلی میں سیکیورٹی اداروں نے سسلین مافیا کے مطلوب ترین سرغنہ میٹیو میسینا ڈینارو کو گرفتار کرلیا۔

باغی ٹی وی: غیر ملکی میڈیا کے مطابق سسلین مافیا کے آخری "گاڈ فادر” اور دنیا کے سب سے زیادہ مطلوب مجرموں میں سے ایک میٹیو میسینا دینارو کو 30 سال فرار ہونے کے بعد پالرمو میں گرفتار کر لیا گیا ہے۔

سو کمار سین بنگالی زبان کے مشہور ماہر لسانیات اور ادبی تاریخ داں

اطالوی سکیورٹی اداروں نے سسلی میں کارروائی کرتے ہوئے ایک نجی کلینک سے میٹیو میسینا کو گرفتارکیا،جہاں ذرائع کے مطابق، وہ وقتاً فوقتاً ایک سال سے ’’اینڈریا بونافیڈ‘‘ کے جھوٹے نام سے علاج کرواتا رہا تھا،گرفتاری کے بعد اسے سخت سکیورٹی میں نامعلوم مقام منتقل کردیا گیا۔

60 سالہ میٹیو میسینا بدنام زمانہ سسلین مافیا کے بڑے گروہ کا سرغنہ تھا اور وہ اطالوی سکیورٹی اداروں کو گزشتہ 30 سال سے مطلوب تھا، 1992 میں اس کی غیر موجودگی میں مقدمہ چلایا گیا اور عدالت نے متعدد افراد کے قتل کے الزام میں اسے عمر قید کی سزا سنائی تھی۔
+
کہا جاتا ہےکہ ایک مرتبہ میٹیو میسینا نے فخریہ انداز میں کہا تھا کہ میں قبرستان بھر سکتا ہوں مافیا سرغنہ پر متعدد افرادکے قتل کے علاوہ منی لانڈرنگ اور منشیات اسمگلنگ کے الزامات ہیں۔

چین: لامحدود وقت تک ہوا میں رہنے والے لیزرڈرون کا تجربہ کامیاب

سالوں تک اطالوی سکیورٹی اداروں کو چکمہ دینے والے مافیہ سرغنہ کی چند پرانی تصاویر ہی سامنے آئی تھیں جب کہ 2012 سے قبل اس کی آواز بھی ریکارڈ نہیں کی جاسکی تھی۔

پولیس ذرائع کے مطابق ڈینارو نے پولیس کو آتے دیکھ کر کلینک سے فرار ہونے کی کوشش کی لیکن ایک بار گھیرنے کے بعد اس نے مزاحمت نہیں کی۔

2016 میں برنارڈو پروونزانو اور 2017 میں سالواتور رینا کی موت کے بعد، موبسٹر کو ایک بار سسلین مافیا کے باسز کا امیدوار سمجھا جاتا تھا۔

مافیا کے مخبروں اور استغاثہ کے مطابق، اس کے پاس سسلین مافیا کے ذریعے کیے گئے کچھ انتہائی گھناؤنے جرائم کی کلید ہے، جس میں وہ بم حملے بھی شامل ہیں جن میں مافیا مخالف مجسٹریٹس جیوانی فالکون اور پاولو بورسیلینو ہلاک ہو گئے تھے 2002 میں، اسے ذاتی طور پر قتل کرنے یا درجنوں لوگوں کے قتل کا حکم دینے کے جرم میں مجرم قرار دیا گیا اور غیر حاضری میں عمر قید کی سزا سنائی گئی۔

تین سیکنڈ میں آواز نقل کرنے ولا سوفٹ ویئر