انسٹی ٹیوٹ آف پیس اینڈ ڈپلومیٹک اسٹڈیزاورازبکستان کے درمیان اہم معاہدہ طئےپاگیا

اسلام آباد :انسٹی ٹیوٹ آف پیس اینڈ ڈپلومیٹک اسٹڈیزاورازبکستان کے درمیان اہم معاہدہ ،اطلاعات کے مطابق آج آئی پی ڈی ایس اور ایس سی او سنٹر برائے پبلک ڈپلومیسی ، ازبکستان نے ایک معاہدے پر دستخط کیے۔

اسلام آباد سے ذرائع کے مطابق انسٹی ٹیوٹ آف پیس اینڈ ڈپلومیٹک اسٹڈیز (آئی پی ڈی ایس) ، اسلام آباد ، اور ازبکستان میں شنگھائی تعاون تنظیم عوامی پبلک ڈپلومیسی سینٹر نے عوامی سفارتکاری کے اقدامات کے ذریعہ سول سوسائٹی کے رابطوں کو فروغ دینے اور تقویت دینے کے لئے تعاون کے معاہدے پر دستخط کیے۔ اس ایم او یو کا مقصد سائنسی اور معاشرتی تحقیق ، نظریات کا تبادلہ ، باہمی دلچسپی کے شعبوں میں مہارت کا تبادلہ اور تعاون کرنا ہے۔

معاہدے کے مطابق اس میں مشترکہ اشاعتیں ، تحقیقی منصوبے ، اور مختلف عوامی سرگرمیوں ، مشترکہ پروگرام ، اور سائنس ، تعلیم ، ثقافت ، کھیلوں ، ماس میڈیا اور دیگر تجربات کے تبادلے کی ترقی کے شعبوں میں عوامی ڈپلومیسی کے آلات کے ذریعے منصوبے شامل ہیں۔ ، علم ، اور نظریات بشمول ٹریننگ کورسز ، گول میز کانفرنس ، سیمینارز اور دیگر۔ یہ مفاہمت نامہ تعاون کی سمت ایک اہم قدم ہے جبکہ ایس سی او اپنے قیام کے 20 سال منا رہا ہے۔ شنگھائی تعاون تنظیم علاقائی تنظیم ہے جس میں آٹھ مستقل ممبر ممالک ہیں جن میں چین ، روس ، پاکستان ، ہندوستان ، تاجکستان ، ازبیکستان ، قازقستان ، کرغزستان شامل ہیں۔

شنگھائی کوآپریشن آرگنائزیشن سینٹر برائے پبلک ڈپلومیسی ازبکستان میں صدر شوکت میرزیوئیف کے فرمان کے ساتھ ایک غیر منفعتی تنظیم ہے جو شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کے مابین تعلقات کو مضبوط بنانے کے لئے عوامی سفارتکاری میکانزم کے وسیع استعمال کو یقینی بنائے گی

جون 2017 میں ، ازبک صدر شوکت میرزیوئیف نے قازقستان کے شہر آستانہ میں ایس سی او کی سربراہان ریاست کی کونسل کے اجلاس میں تاشقند میں ایک عوامی سفارتی مرکز بنانے کے لئے پہل کی تجویز پیش کی۔ اس مرکز کی موجودہ ترجیح ، شنگھائی تعاون تنظیم کے دیگر ممبر ممالک کی عوامی تنظیموں کے ساتھ دوطرفہ اور کثیرالجہتی تعلقات کو فروغ دینا ہے ، جس میں چین کی ایس سی او کمیٹی برائے پڑوسی ، دوستی اور تعاون بھی شامل ہے ، جس کے ساتھ ہی مرکز نے اپریل 2019 میں تعاون کے ایک یادداشت پر دستخط کیے۔

اسلام آباد میں انسٹی ٹیوٹ آف پیس اینڈ ڈپلومیٹک اسٹڈیز ، پاکستان پر مبنی تحقیق ، وکالت ، اور عوامی سفارتکاری تھنک اور ڈو ٹانک ، جس نے ڈپلومیسی ، قیادت ، اور امن مطالعات کے موضوعاتی شعبوں پر توجہ مرکوز کی۔ اہم علاقائی تنظیم میں پاکستان کی مضبوط اور معنی خیز موجودگی کو آگے بڑھانے کے لئے آئی پی ڈی ایس نے انسٹی ٹیوٹ میں پاکستان ایس سی او فرینڈشپ فورم اور ایس سی او اسٹڈیز سنٹر قائم کیا ہے۔

آئی پی ڈی ایس ایس سی او کے ممبر ممالک کے مابین گہری روابط استوار کرنے کے امکانات کی تلاش پر توجہ مرکوز کررہی ہے اور "لوگوں سے رابطہ قائم کرنے اور مواقع فراہم کرنے” کے ذریعے پاکستان اور اس کے شہریوں کو فائدہ پہنچائے گی۔ اس کا مقصد یہ بھی ہے کہ پاکستان کے اندر شنگھائی تعاون تنظیم کی صلاحیت کے بارے میں شعور اجاگر کیا جائے اور مشترکہ طور پر معاشروں کے امور کو جن میں مشترکہ طور پر شنگھائی تعاون تنظیم کے رکن ممالک کا احاطہ کیا گیا ہے ، بہتر عوامی مصروفیات اور سفارت کاری کے ذریعے حل کیا جائے۔

اس مفاہمت نامہ پر اسلام آباد ، پاکستان کے بانی صدر انسٹی ٹیوٹ آف پیس اینڈ ڈپلومیٹک اسٹڈیز ، محترمہ فرحت آصف اور ازبکستان میں پبلک ڈپلومیسی برائے ڈائریکٹر ایس سی او سنٹر ، مسٹر کابونجون صابروف نے دستخط کیے۔ اس موقع پر آئی پی ڈی ایس کے ڈائریکٹر ، جناب آصف نور ، اور پاکستان ایس سی او فرینڈشپ فورم کے سیکرٹری جنرل ، اور ایس سی او سنٹر برائے پبلک ڈپلومیسی کے مسٹر فخرالدین اوٹوسواروف بھی اس موقع پر موجود تھے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.