fbpx

’صنف آہن‘ میں اداکارہ سجل علی کبریٰ خان اور یمنیٰ زیدی کے کرداروں کے ٹیزر جاری

ہدایت کار ندیم بیگ کے آنے والے میگا کاسٹ تھرلر ڈرامے ’صنف آہن‘ میں اداکارہ سجل علی کبریٰ خان اور یمنیٰ زیدی کے کرداروں کے ٹیزر جاری کردیئے گئے۔

باغی ٹی وی :ڈرامے میں مرکزی کردار ادا کرنے والی اداکاراؤں سجل علی، کبریٰ خان اور یمنیٰ زیدی کے کرداروں کے ٹیزر جاری کردیے گئے، جن میں انہیں ایک عام لڑکی سے فوجی افسر بنتے اور فوج میں شمولیت اختیار کرکے خاندان اور ملک کا نام روشن کرتے دکھایا گیا ہے-

کبریٰ خان کے کردار کے جاری کیے گئے ٹیزر میں ان کے گھریلو مسائل کو بھی دکھایا گیا ہے، جہاں ان کے والدین میں آئے روز جھگڑا ہوتا رہتا ہےٹیزر میں انہیں شہر کی پرآسائش زندگی گزارتے دکھایا گیا ہے، تاہم وہ گھر میں والدین کے جھگڑوں کی وجہ سے بیزار دکھائی دیتی ہیں۔


ٹیزر میں دکھایا گیا ہے کہ وہ گھریلو مسائل اور دیگر وجوہات کی بنا پر فوج میں شمولیت اختیار کرتی ہیں مگر خود انہیں ان کی والدہ صبا حمید ہی کہتی ہیں کہ وہ فوج کی نوکری نہیں کرپائیں گی۔

ٹیزر میں کبریٰ خان کو عام لڑکی سے فوجی افسر بنتے دکھانے سمیت انہیں سخت تربیت لیتے اور ہتھیار چلاتے بھی دکھایا گیا ہے ٹیزر میں انہیں علی رحمٰن کے ساتھ رومانوی جذبات کے ساتھ بھی دکھایا گیا ہے، تاہم وہ محبت کے اوپر فوج کو اہمیت دیتی دکھائی دیتی ہیں ’صنف آہن‘ میں کبریٰ خان ’ماہ جبین مستان‘ کا کردار ادا کرتی دکھائی دیں گی۔

سجل علی ’صنف آہن‘ میں ’رابعہ سفیر‘ نامی فوجی افسر کا کردار ادا کرتی دکھائی دیں گی جو آرمی کا حصہ بننے سے قبل عام لڑکی ہوتی ہیں ٹیزر میں عثمان مختار کا کردار بھی دکھایا گیا ہے جو کہ ڈرامے میں ’کیپٹن دانیال‘ کے روپ میں دکھائی دیں گے۔


مختصر دورانیے کے ٹیزر میں گلوکار عاصم اظہر کو بھی دیکھا جا سکتا ہے جو کہ سجل علی سے کسی شاپنگ مال میں ٹکراتے ہیں اور انہیں دیکھتے ہی رہ جاتے ہیں ٹیزر میں دکھایا گیا ہے کہ سجل علی کے والدین ان کے فوج میں شمولیت کے فیصلے سے خوش نہیں ہوتے جب کہ باقی لوگ بھی انہیں کہتے سنائی دیتے ہیں کہ فوج میں شامل ہونا مشکل کام ہے اور وہ اس کا حصہ نہیں بن پائیں گی۔

ڈراما سیریل’صنف آہن‘ کا ٹیزر جاری

ٹیزر میں سجل علی کو فوج میں شامل ہوتے اور تربیت لیتے ہوئے بھی دکھایا گیا ہے جب کہ انہیں ٹریننگ کے دوران بے ہوش ہوتے ہوئے بھی دکھایا گیا ہے۔

ٹیزر میں سجل علی کو والدین سمیت دیگر افراد سے لڑتے ہوئے بھی دکھایا گیا ہے کہ جب عام تعلیم یافتہ لڑکیاں اچھی اچھی نوکری کر سکتی ہیں تو وہ گولڈ میڈلسٹ ہونے کے ناتے فوج میں کیوں نہیں جا سکتیں؟ ٹیزر میں سجل علی کو کامیابی سے فوج کی تربیت حاصل کرنے کے بعد افسر کے روپ میں بھی دکھایا گیا ہے جب کہ انہیں گولیاں چلاتے اور مشکل ایکسرسائیز کرتے ہوئے بھی دکھایا گیا ہے۔

یمنیٰ زیدی کے کردار کے ٹیزر میں بھی انہیں ایک پشتون قبیلے کی لڑکی سے فوجی افسر بنتے دکھایا گیا ہے ڈرامے میں یمنیٰ زیدی ’شائستہ خانزادہ‘ کا کردار ادا کریں گی جو کہ پشتونوں کے قبائلی علاقے سے تعلق رکھتی ہیں اور ان کے قبیلے میں لڑکیوں کو ملازمت کی اجازت نہیں ہوتی۔


ٹیزر میں یمنیٰ زیدی کو گھر سے قبائلی روایات توڑ کر فرار ہوکر فوج میں شمولیت اختیار کرتے اور افسر بنتے دکھایا گیا ہے وہ پشتو انداز میں اردو بولتی دکھائی دیتی ہیں اور انہیں سخت تربیت سمیت ہتھیار چلاتے ہوئے بھی دکھایا گیا ہے۔

واضح رہے کہ ڈرامے کی کہانی عام گھرانوں سے تعلق رکھنے والی لڑکیوں کے گرد گھومتی ہے جو بعد ازاں فوجی افسر بنتی ہیں سائرہ یوسف، سجل علی، کبریٰ خان، یمنٰی زیدی اور رمشا خان سمیت سری لنکن اداکارہ یحالی تاشیا بھی ’صنف آہن‘ میں مرکزی کرداروں میں دکھائی دیں گی جبکہ مزید کاسٹ میں عثمان مختار، میرب علی، عاصم اظہر سمیت دیگر اداکار بھی شامل ہیں۔

ڈرامے کی کہانی عمیرہ احمد نے لکھی ہے اور اسے ہمایوں سعید کی اہلیہ ثمینہ سعید ثنا شاہنواز نے پروڈیوس کیا ہے جب کہ ڈرامے کو بنانے میں پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) نے بھی تعاون کیا ہے۔

ڈرامے کو جلد اے آر وائے ڈیجیٹل پر نشر کیا جائے گا، تاہم اس کی ریلیز کی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!