fbpx

سنگاپورمیں مہنگائی 13 سال میں بلند ترین سطح پرپہنچ گئی

سنگاپور:سنگاپورمیں مہنگائی 13 سال میں بلند ترین سطح پرپہنچ گئی ،سنگاپورمیں معاشی درجہ بندی نوٹ کرنے والے اداروں نے خبردارکیا ہےکہ مئی میں سنگاپور کی بنیادی افراط زر 13 سال سے زائد عرصے میں اپنی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی تھی، جس کی وجہ خوراک اور استعمال کی اشیاء کی قیمتوں میں اضافہ ہے۔

اس رپورٹ میں یہ بھی انکشاف کیا گیا ہے کہ جس میں رہائش اور نجی نقل و حمل کے اخراجات شامل ہیں، مئی میں سال بہ سال 3.6 فیصد ،جو کہ اپریل میں 3.3 فیصد کے پچھلے 10 سال کی بلند ترین سطح سے زیادہ ہے، جمعرات (23 جون) کو جاری کردہ سرکاری اعداد و شمار سے ظاہر ہوا .

آخری بار سنگاپور نے دسمبر 2008 میں سال بہ سال زیادہ ترقی کی اطلاع دی تھی، جب بنیادی افراط زر 4.2 فیصد تھا۔ہیڈ لائن کنزیومر پرائس انڈیکس، یا مجموعی افراط زر، مئی میں سال بہ سال 5.6 فیصد تک بڑھ گیا، جو اپریل اور مارچ دونوں میں رپورٹ کردہ 5.4 فیصد سے زیادہ ہے۔

سنگاپور کی مانیٹری اتھارٹی (MAS) اور وزارت تجارت و صنعت (MTI) نے ایک مشترکہ میڈیا ریلیز میں کہا کہ خوراک کی مہنگائی اپریل میں 4.1 فیصد کے مقابلے مئی میں 4.5 فیصد تک پہنچ گئی، کیونکہ خوراک کی قیمتوں میں زیادہ اضافہ ہوا ہے۔ .

خوردہ اور دیگر اشیا کی مہنگائی میں بھی اضافہ ہوا، جو کہ مئی میں 1.8 فیصد پر آ گیا جو کہ اپریل میں 1.6 فیصد تھا، کیونکہ کپڑے اور جوتے، ذاتی اثرات اور ذاتی نگہداشت کی مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ ہوا۔ایسے ہی بجلی اور گیس کی قیمتوں میں اضافہ ہوا، مئی میں افراط زر کی شرح 19.9 فیصد تھی جو اپریل میں 19.7 فیصد تھی۔

خدمات کی افراط زر بھی اپریل میں 2.5 فیصد سے تھوڑا سا بڑھ کر 2.6 فیصد ہو گئی، چھٹیوں کے اخراجات اور پوائنٹ ٹو پوائنٹ ٹرانسپورٹ سروسز کے اخراجات میں تیز رفتار اضافے کی وجہ سے۔

مکانات کے کرایوں میں بڑے اضافے کی وجہ سے رہائش کی افراط زر مئی میں 0.1 فیصد بڑھ کر 4 فیصد تک پہنچ گئی۔ پرائیویٹ ٹرانسپورٹ کی افراط زر اپریل میں 18.3 فیصد سے بڑھ کر 18.5 فیصد ہو گئی، عالمی سطح پر تیل کی بلند قیمتوں کے مقابلہ میں پٹرول کی قیمتوں میں اضافہ ہوا۔ عالمی سطح پر اجناس کی بلند قیمتوں کے ساتھ ساتھ روس-یوکرین تنازعہ اور علاقائی COVID-19 دونوں کی وجہ سے جاری سپلائی چین رگڑ کے درمیان بیرونی افراط زر کا دباؤ بدستور مضبوط ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ "قریب قریب میں، بڑھے ہوئے جغرافیائی سیاسی خطرات اور سخت سپلائی کے حالات خام تیل کی قیمتوں کو بلند رکھیں گے۔””دیگر اجناس کی قیمتیں، جیسے کہ خوراک، کی سپلائی اور ڈیمانڈ میں مماثلت کے ساتھ ساتھ عالمی نقل و حمل اور علاقائی سپلائی چین میں رکاوٹوں کے درمیان بھی بلند رہنے کی توقع ہے۔”

گھریلو محاذ پر، لیبر مارکیٹ کے "تنگ رہنے کی توقع ہے، جو اجرت میں اضافے کی مضبوط رفتار کو سپورٹ کرے گی”۔MAS اور MTI نے کہا، "مطالبہ کو بہتر بنانے کے ساتھ ساتھ، صارفین کی قیمتوں میں کاروباری لاگت کو جمع کرنے کا ایک بڑا پاس تھرو ہونے کا امکان ہے، اس طرح بنیادی افراط زر کو سال بھر کے دوران اس کی تاریخی اوسط سے نمایاں طور پر اوپر رکھا جائے گا،”

MAS اور MTI نے کہا کہ آنے والے مہینوں میں بنیادی افراط زر میں مزید اضافے کی پیش گوئی کی گئی ہے، اگرچہ یہ سال کے آخر تک معتدل رہنے کی توقع ہے کیونکہ "بعض بیرونی افراط زر کے دباؤ میں کمی آئی”۔ "نجی نقل و حمل اور رہائش کی افراط زر کے قریب مدت میں مستحکم رہنے کی توقع کے ساتھ، ہیڈ لائن افراط زر میں اس سال بنیادی افراط زر سے زیادہ اضافہ ہوگا۔”