fbpx

سراج الحق کی نوجوانوں کے وفد سےملاقات،گفتگواورنصیحت بھی کی

اسلام آباد: امیر جماعت اسلامی سراج الحق نے مختلف شعبہ جات سے تعلق رکھنے والے نوجوانوں کے وفد سے ملاقات کی۔ وفد میں جماعت اسلامی یوتھ کے ذمہ داران بھی موجود تھے۔

کراچی کو اگر بہتر کرنا ہے توعمران خان والی زبان نہ بولیں،نثار کھوڑو

مرکزی صدر جماعت اسلامی یوتھ رسل خان بابر ، اویس اسلم مرزا مرکزی نائب صدر، شعبان صدیقی، صدر جے آئی یوتھ شمالی پنجاب یاسر علی گجر بھی موجود تھے۔ ملاقات میں ملک کو درپیش چیلنجز، مسائل سے نمٹنے کے لیے اقدامات، جدید دور میں میڈیا خصوصاً سوشل میڈیا کا کردار و دیگر امور پر تبادلہ خیال کیاگیا۔

ایران کی حدود سےدہشت گردوں کا حملہ،4 سکیورٹی اہلکار شہید

سراج الحق نے نوجوانوں سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ملک کو مسائل کا سامنا ہے. حکمرانوں کے پاس تمام مسائل کی چابی سودی قرضے اور قرضوں پر مزید قرضے ہیں۔ کرپشن بڑھی، بے روزگاری، غربت اور مہنگائی میں اضافہ ہوا اور عوام کی تکلیفیں کم نہ ہوئیں۔ انھوں نے اس امید کا اظہار کیا کہ رواں برس قوم آزمائے ہوئے ظالم جاگیرداروں، وڈیروں اور کرپٹ سرمایہ داروں سے نجات حاصل کر کے انتخابات میں جماعت اسلامی پر اعتماد کا اظہار کرے گی۔

پنجاب کا نگران وزیراعلیٰ کون؟ قرعہ کس کے نام کا

ہم چاہتے ہیں آئندہ انتخابات میں نوجوانوں کو ٹکٹ دیکر ان کے لئے اسمبلیوں کے دروازے کھولیں۔ جماعت اسلامی کی پالیسی ہے کہ با صلاحیت نوجوانوں کو آگے بڑھنے کے لئے عملی سیاست میں قدم رکھنا چاہیے