fbpx

نئی دہلی: سموگ کے باعث اسکول ایک ہفتہ کیلئے بند

بھارتی دارالحکومت نئی دہلی میں سموگ کے باعث اسکول ایک ہفتے کے لیے بند کر دیئے گئے۔

باغی ٹی وی : نئی دہلی دنیا بھر میں سب سے زیادہ آلودہ دارالحکومت مانا جاتا ہے جبکہ دنیا کے 30آلودہ ترین شہروں میں سے 22 بھارت میں ہیں نئی دہلی میں فیکٹریوں اور گاڑیوں کے دھویں، تعمیراتی کام کی دھول، پٹاخے جلانے اورفصلوں کی باقیات کو جلانے سے ہر سال موسم سرما کے آغاز میں تقریباً دو کروڑ افراد کو شدید سموگ کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

جمعہ کو نئی دہلی آلودگی کے شدید خطرناک زون میں تھا جس پر سپریم کورٹ نے وفاقی اور ریاستی حکومت کو ایمر جنسی اقدامات کرنے کی ہدایت کی تھی۔ اور دو دن کا لاک ڈاون لگانے کی بھی تجویز دی تھی۔

تاہم اب نئی دہلی حکام نے ایک ہفتہ سکول بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے یہ فیصلہ نئی دلی میں فضائی آلودگی کے خطرناک حد تک بڑھ جانے کے باعث کیا گیا ہے

نئی دہلی کے وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال نے اعلان کیا ہے کہ سوموار سے اسکول ایک ہفتے کے لیے بند رہیں اور اسکولوں کی کلاسیں ورچوئل ہوں گی ساتھ ہی انہوں نے وجہ بیان کی تھی کہ اسکول اس لیے بند کیے جا رہے ہیں کہ بچوں کو آلودہ ہوا میں سانس نہ لینا پڑے ۔

اروند کیجریوال کا کہنا تھا کہ سرکاری ملازمین کو گھروں سے کام کرنے کے لیے پابند کیا گیا ہے جبکہ نجی اداروں کو بھی مشورہ دیا گیا ہے کہ وہ زیادہ سے زیادہ ملازمین کے لیے گھروں سے آن لائن کام کرنے کی پالیسی اپنائیں۔

بھارت کے مرکزی آلودگی کنٹرول ادارے کے اعدادو شمار کے مطابق گزشتہ روز نئی دہلی میں ائیر کوالٹی انڈیکس کے 500 کے پیمانے میں آلودگی 437پوائنٹس ریکارڈ کی گئی جس کے بعد نئی دہلی حکومت نے آلودگی کے باعث ایمرجنسی اقدامات کرتے ہوئے چار دن کے لیے کھلی جگہوں پر دھول اڑانے اور تعمیراتی کام کرنے پر بھی پابندی عائد کی ہے۔