fbpx

تمباکو نوشی ایک جان لیوا سرگرمی ہے۔ تحریر۔نعیم الزمان

آج کے دور میں تمباکو نوشی ایک عام سی عادت بن گی ہے ہر دوسرا شخص اس نشے یا عادت میں مبتلا ہے۔یاد رکھیں تمباکو نوشی ایک جان لیوا سرگرمی ہے اس کے مضر اثرات سے پوری دنیا میں لاکھوں کی تعداد میں لوگ بہت ساری بیماریوں کا شکار ہو رہے ہیں ۔ جس میں دمے کی بیماری پھپھڑوں کی بیماری بلڈ پریشر اور شوگر جیسی بیماریاں جو بعد میں کینسر جیسی موزی بیماری میں تبدیل ہو جاتی ہیں ان کا شکار ہو رہے ہیں ۔اور لاکھوں کی تعداد میں لوگ اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھتے ہیں۔ اس عادت سے چھٹکارا پانا مشکل ہو جاتا ہے۔ سیگریٹ نوشی ہر لحاظ سے نقصان دہ ہے چاہے وہ جسمانی لحاظ سے ہو معاشرتی لحاظ سے ہو یا معاشی لحاظ سے ہو یا اخلاقی لحاظ سے۔ سیگریٹ نوشی کرنے والے سے ہر وقت اس کے ہاتھ سے منہ سے اس کے کپڑوں سے بدبو سی آتی رہتی ہے جو گھر کے باقی افراد کو اور معاشرے کے لوگوں کو متاثر کرتی ہے۔ میں بھی عرصہ پانچ سال سے اس عادت میں مبتلا تھا۔ شروع شروع میں فیشن کے طور پر سیگریٹ نوشی کا استعمال کیا ۔اور بعد میں سیگریٹ نوشی کا عادی بن گیا۔ مگر آہستہ آہستہ اس کے مضر اثرات محسوس ہونے لگے جو میرے لیے پریشانی کا باعث تھے ۔ جیسے چلنے میں دشواری۔ گیم کے دوران بھاگنے میں دشواری۔ سیڑھیاں چڑھنے میں دشواری۔ ایک دن میں نے سیگریٹ نوشی ترک کرنے کا ارادہ کیا۔جو کے فوراً سے بہت مشکل تھا۔ میں نے ہومیوپیتھک کے ایک ڈاکٹر سے رجوع کیا۔ ان کی بتائی ہوئی چند باتوں پر عمل کیا ۔الحمداللہ میں نے اس عادت سے جلد چھٹکارا حاصل کر لیا ۔ وہ چند باتیں آپ لوگوں سے شئیر کرتا چلوں ۔

1- سیگریٹ نوشی چھوڑنے کا پختہ ارادہ کرنا۔

2- ایسی کسی بھی چیز کو پاس نہ رکھنا جس کا تعلق۔ سیگریٹ نوشی سے ہو جس میں( سیگریٹ کی ڈبیا، سیگریٹ جلانے کے لئے ماجس یا لائٹر)

3-سیگریٹ نوشی کرنے والے دوست احباب سے دوری کیوں کہ یا زیادہ مشکل کام ہوتا ہے اپنے دوست احباب سے دور رہنا ۔مگر کچھ وقت کے لیے یہ قربانی بھی دینا پڑتی ہے۔

4-اگر آپ کو سیگریٹ نوشی زیادہ تنگ کرے سیگریٹ پینے کی حاجت ہو۔ تو ادرک کے چھوٹے چھوٹے پیس کر لیں اور ان کو اپنے پاس رکھ لیں یا کچن میں استعمال ہونے والی دال چینی کے چند ٹکڑے۔ جب سیگریٹ پینے کا دل کرے تو ادرک یا دال چینی کے چند پیس چبا لیں جس سے آپ کی سیگریٹ کی حاجت پوری ہو جائے گی۔

اس عمل کو ایک سے دو ہفتے تک اپنائیں انشاء اللہ آپ سیگریٹ نوشی کی عادت سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔ سب سے اہم بات انسان کا ارادہ ہوتا ہے۔جب آپ کسی بھی کام کے لیے ارادہ کر لیں تو آپ کی تھوڑی سی کوشش آپ کو منزل تک پہنچا سکتی ہے۔ اگر آپ یا آپ کا کوئی عزیزبھی اس نشے یا عادت میں مبتلا ہے تو ان چند باتوں پر عمل پیرا ہو کر اس نشے یا عادت سے چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔ دعا ہے اللہ پاک ہم سب کو اس نشے اور عادت سے چھٹکارا دے۔اور سب کو صحت مند زندگی بسر کرنے کی توفیق عطاء فرمائے۔

جزاک اللہ خیرا

@786Rajanaeem

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!