fbpx

صوبائی وزیر کا قصور کا دورہ ، ترقیاتی کاموں کے حوالے سے خوشخبری سنا دی

قصور صوبائی وزیر ڈاکٹر مراد راس نے کرونا ویکسی نیشن سینٹر،اراضی ریکارڈ سینٹر اور تھانہ بی ڈویژن کا دورہ کیا۔ صوبائی وزیر نے کرونا ویکسی نیشن سینٹر میں سہولیات کا جائزہ لیا۔ ویکسی نیشن کروانے کیلئے آنیوالے شہریوں سے دستیاب سہولیات بارے دریافت کیا صوبائی وزیر تعلیم نے اراضی ریکارڈ سینٹر میں دی جانیوالی سہولیات کو چیک کیا۔

صوبائی وزیر تعلیم نے تھانہ بی ڈویژن کا بھی دورہ کیا۔ صوبائی وزیر نے تھانہ دورہ کے موقع پر فرنٹ ڈیسک، ریکارڈ روم اور حوالات کا جائزہ لیا۔ اس موقع پر انہوں نے کہا کہ پولیس رویہ میں تبدیلی وزیر اعظم عمران خان کا ویژن ہے۔ وزیر اعلی سردار عثمان بزدار کی قیادت میں پنجاب حکومت عوام الناس کی فلاح و بہبود کیلئے کوشاں ہے۔ شہریوں کی آسانی کیلئے تمام وسائل کو بروئے کار لایا جا رہا ہے .شہریوں کیلئے صاف پانی کی فراہمی کو یقینی بنایا جائیگا۔

تمام محکمہ جات کو ضلع کی تعمیر و ترقی کیلئے ٹاسک سونپ دیئے گئے ہیں۔ ضلع میں سیوریج اور سڑکوں کی تعمیر و مرمت پر کام جلد شروع کیا جائیگا۔۔ اس موقع پر ڈپٹی کمشنر آسیہ گُل، ڈی پی او عمران کشور، رکن صوبائی اسمبلی پیر مختار احمد، پاکستان تحریک انصاف کے رہنما ڈاکٹر عظیم الدین زاہد لکھوی،ضلعی محکموں کے افسران اور دیگر بھی موجود تھے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.