بلاول بھٹو زرداری سے شادی کی خبریں؛ ماہ نور سومرو نے تردید کردی

0
66

بلاول بھٹو زرداری سے شادی کی خبریں؛ ماہ نور سومرو نے تردید کردی

گزشتہ دنوں سے سوشل میڈیا پر بینظیر بھٹو کے اِکلوتے بیٹے اور وزیر خارجہ و شریک چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کی ماہ نور سومرو سے شادی سے متعلق پوسٹ وائرل ہوئی ہیں. جبکہ وائرل تصویر میں ماہ نور سومرو نامی ایک لڑکی چیئرمین پی پی بلاول بھٹو زرداری کی پھپو کے ساتھ بیٹھی ہوئی ہیں۔
https://twitter.com/mahenoor28/status/1583084725044154371
اس تصویر اور جعلی خبر کے وائرل ہونے پر اب خود ماہ نور سومرو نے ردِ عمل کا اظہار کیا ہے۔
’بلاول کی ممکنہ دلہن‘، اس تصویر کی حقیقت کیا ہے؟ ماہ نور سومرو نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹ ٹوئٹر پر ایک تردیدی بیان جاری کیا ہے جس میں انہوں نے بلاول بھٹو کو ٹیگ بھی کیا ہے۔ ماہ نور سومرو کا اپنے ٹوئٹ میں لکھنا ہے کہ برائے مہربانی میری شادی کے حوالے سے جھوٹی خبریں پھیلانے سے گریز کریں! چیئرمین بلاول بھٹو زرداری میرے پارٹی لیڈر ہیں اور پیپلز پارٹی تمام جیالوں کی فیملی ہے! شکریہ‘۔
https://twitter.com/mahenoor28/status/1583084725044154371
دوسری جانب ایک اور ٹوئٹ میں دعویٰ کیا جا رہا ہے کہ فریال تالپور اور ماہ نور سومرو کی یہ تصویر حالیہ میلاد سے لی گئی ہے، غیرمستند ذرائع جو کچھ بھی کہہ رہے ہیں اس میں قطعی کوئی صداقت نہیں ہے۔ اس ٹوئٹ کو چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کی بہن بختاور بھٹو زرداری کی جانب سے بھی لائیک کیا گیا ہے۔

مزید یہ بھی پڑھیں؛ دوسروں کو خریدوفروخت کا طعنہ دینے والے طارق جمیل، عمران خان بارے چپ کیوں؟
عمران خان کیخلاف فیصلہ آنے ہر احتجاج کی ہدایت:پرویز خٹک کی آڈیو
پاکستان نے روس سے تیل خریدنے کے کام پر آغاز کر دیا: وزیر خزانہ
ماہ نور سومرو پیپلز پارٹی کی سوشل میڈیا ایکٹوسٹ ہیں اور سابق ایم پی اے رقیہ خانم سومرو کی پوتی ہیں۔ ماہ نور نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر بلاول بھٹو کے ساتھ پروفائل بھی لگائی ہوئی ہے۔ ماہ نور سومرو کو ٹوئٹر پر 20 ہزار صارفین فالو کر رہے ہیں۔

Leave a reply