ورلڈ ہیڈر ایڈ

سپین کے سفیر بھی لاہوری نکلے

لاہور: پاکستان میں سپین کے سفیر بھی بالکل لاہوریوں کیطرح لاہور کے طرز زندگی کو بہت زیادہ پسند کرتے ہیں ، اطلاعات کے مطابق سپین کے سفیر مینول دورین لاہور کی خوبصورتی کے دلدادہ نکلے، پاکستانیوں کو ہسپانوی زبان سیکھنے کی دعوت دے ڈالی۔

نیب کی لندن میں کارروائیاں ، 30 کروڑ برامد کرلیئے

ذرائع کے مطابق آج ہسپانوی سفیر نے دورہ لاہور کے دوران بادشاہی مسجد کا دورہ کیا۔ خطیب مولانا عبدالخبیر آزاد نے ہسپانوی سفیر کو بادشاہی مسجد کی تاریخ بارے آگاہ کیا اور بادشاہی کی تاریخ پر لکھی کتاب پیش کی۔

کل کراچی کااہم دورہ،پیپلزپارٹی پریشان،کیاکرےگاخان

ذرائع کےمطابق پاکسان میں سپین کےسفیر نے میاں یوسف صلاح الدین کی حویلی کا دورہ بھی کیا۔ اپنے دورے کے دوران سپین کے سفیر نے ایک نجی ٹی وی سے بات کرتے ہوئے کہا کہ بادشاہی مسجد اور میاں سلی حویلی قابل تعریف اور قابل دید ہے، لاہور کی خوبصورتی دیکھنے کیلئے جلد تفریحی دورہ کرونگا۔

ذرائع کے مطابق اس موقع پر سپین کے سفیر کا کہنا تھا کہ پاکستان اور سپین کے درمیان دو طرفہ امور پر کام کر رہے ہیں، آئندہ سال دونوں ممالک کے درمیان صوفی فیوژن میوزک پر کام کا آغاز ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ پاکستانی قوم کو سپیشن زبان سیکھنی چاہیئے کیونکہ اس کی مقبولیت میں دن بدن اضافہ ہو رہا ہے۔

دھواں چھوڑنے والے ہوجائیں تیار ، وارننگ اور نوٹس ہیں تیار

دوسری طرف پاکستان میں سپین کے سفیر نے سرمایہ کاری کی خواہش کا اظہار بھی کیا ،ہسپانوی سفیر کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان میں بڑے پیمانے پر سٹورز کھولنے میں دلچسپی رکھتے ہیں جس سے کاروباری تعلقات میں بہتری آئے گی۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.