fbpx

کامن ویلتھ گیمز: سری لنکن جوڈو کھلاڑی اور آفیشل ایونٹ سے لاپتہ

سری لنکا کی نمائندگی کرنے والی جوڈو ٹیم کی مینیجر اپنے پہلے راؤنڈ میں ہارنے کے بعد غائب ہو گئیں

لندن: انگلینڈ میں جاری کامن ویلتھ گیمز میں شرکت کرنے والی سری لنکن کھلاڑی اور آفیشل ایونٹ سے لاپتہ ہوگئے۔

باغی ٹی وی :خلیج ٹائمز کے مطابق کیمپ سے ایک خاتون جوڈو کھلاڑی اور ٹیم کی منیجر لاپتہ ہیں تاہم دونوں کے نام اب تک سامنے نہیں آئے ہیں 70ویں کامن ویلتھ گیمز میں سری لنکا کی نمائندگی کرنے والی جوڈو ٹیم کی مینیجر اپنے پہلے راؤنڈ میں ہارنے کے بعد غائب ہو گئیں۔

سری لنکا: صدارتی محل سے پرچم چرانے والا شخص گرفتار

کامن ویلتھ گیمز کے دوران خاتون جوڈو کھلاڑی اپنا کل کا مقابلہ ہار گئی تھیں جس کے بعد مبینہ طور پر ایونٹ سے غائب ہیں، دوسری جانب برمنگھم میٹروپولیٹن پولیس نے سری لنکن انتظامیہ کی جانب سے لاپتہ ہونے والی کھلاڑی اور آفیشل کو فوری طور پر ڈھونڈنے کیلئے تحقیقات شروع کردی گئی ہیں۔

دریں اثنا، سری لنکا کے دستے کے چیف ڈی مشن میجر جنرل (ر) دمپتھ فرنینڈو نے مزید مسائل سے بچنے کے لیے سری لنکن دستے میں شامل 108 کھلاڑیوں اور 51 اہلکاروں کے تمام پاسپورٹ حاصل کر لیے ہیں تاکہ مزید مسائل سے بچا جا سکے۔

واضح رہے کہ کامن ویلتھ گیمز 2022 میں سری لنکا کی نمائندگی کرنے والے دستے میں 51 آفیشلز اور 110 کھلاڑی شامل ہیں جبکہ جوڈو ٹیم میں 3 مرد اور 2 خواتین کھلاڑی شامل ہیں۔

خیال کیا جارہا ہے کہ دونوں نے ڈیمپنگ کی ہے کیونکہ وہ سری لنکا واپس نہیں جانا چاہتے ہیں، جو تاریخ کے بدترین معاشی بحران کا سامنا کر رہا ہے جہاں ملک بھوک، مظاہروں، سیاسی عدم استحکام اور ایندھن، ادویات اور دیگر ضروریات کی شدید قلت سے دوچار ہے، سری لنکا اس جزیرے سے فرار ہو رہے ہیں جو حال ہی میں سیاحوں کی پناہ گاہ سمجھا جاتا تھا۔

گزشتہ ہفتے، بحرالکاہل میں ایک بڑے مشترکہ بحری مشق میں حصہ لینے والے سری لنکا کی بحریہ کے نو ملاحوں نے امریکہ میں رہنے کی کوشش میں جہاز سے چھلانگ لگا دی وہ ملاح جو 50 افراد پر مشتمل دستے کا حصہ تھے جو ہوائی اور جنوبی کیلیفورنیا کے درمیان 26 ممالک پر مشتمل بحر الکاہل کی مشترکہ بحری مشق میں حصہ لے رہے تھے، توقع کی جا رہی تھی کہ وہ سری لنکا کے جہاز پر واپس آئیں گے جو امریکہ کی طرف سے تحفہ تھا انہوں نے 27 اور 36 کے درمیان مختلف درجوں اور عمروں کی نمائندگی کی۔

امریکی سفارت خانے کے ترجمان نے کہا کہ امریکی امیگریشن قوانین کی خلاف ورزی کرنے والے افراد کو گرفتاری، حراست اور ملک بدری کا نشانہ بنایا جا سکتا ہے،اور جو لوگ امریکہ میں غیر قانونی طور پر موجد ہیں انہیں 10 سال تک امریکہ واپس آنے سے روکا جا سکتا ہے۔

کامن ویلتھ گیمز: نیوزی لینڈ نے پاکستان ہاکی ٹیم کو 1-4 سے ہرادیا

خوراک، پیسے اور ملازمتوں کی شدید قلت کےساتھ، سری لنکن قانونی اور غیر قانونی ذرائع سے بڑے پیمانے پر ملک چھوڑ رہے ہیں مرد، خواتین اور بچے اپنی جانوں کو خطرے میں ڈال کر کشتیوں میں آسٹریلیا اور پڑوسی ملک بھارت جانے کی کوشش کر رہے ہیں، غیر قانونی طور پر دوسرے ممالک میں داخل ہونے کی کوشش کر رہے ہیں۔

دریں اثناء سری لنکا کے فارن ایمپلائمنٹ بیورو نے رواں ماہ کہا ہے کہ جنوری سے جولائی کے پہلے ہفتے تک ڈیڑھ لاکھ سے زائد سری لنکن ملازمتوں کی تلاش میں دوسرے ممالک کو روانہ ہوئے ہیں۔

بیورو نے ایک بیان میں کہا، "27,937 لوگ صرف اس سال جون میں ملازمتوں کے لیے بیرون ملک گئےزیادہ تر سری لنکن مشرق وسطیٰ کے ممالک کو روانہ ہو رہے ہیں۔

کامن ویلتھ گیمز: بھارت سے مقابلے سے قبل قومی ویمن کرکٹ ٹیم کو بڑادھچکا