fbpx

شاہ رخ خان کی بلاک بسٹر فلم جو سلمان خان نے پاکستانی مداحوں کیلئے ٹھکرا دی

بالی ووڈ کے سُپر اسٹار سلمان خان نے میگا ہٹ فلم چک دے انڈیا میں کام نہ کرنے کی وجہ بتا دی۔

باغی ٹی وی : یہ بات کسی سے چھپی نہیں کہ بالی ووڈ سپر اسٹار شاہ رخ خان کی 2007 میں ریلیز ہوئی کامیاب فلم ’’چک دے انڈیا‘‘ پہلے سلمان خان کو آفر ہوئی تھی لیکن شاید یہ بات بہت کم لوگ جانتے ہوں گے کہ سلمان خان نے فلم میں کام کرنے سے انکار کیوں کیا تھا۔

میرے شادی نہ کرنے کی وجہ ریکھا ہیں ،سلمان خان

بھارتی میڈیا رپورٹ کے مطابق 2007 میں دی انڈین ایکسپریس کو دیئے گئے ایک انٹرویو میں سلمان خان نے انکشاف کیا تھا کہ آدتیہ چوپڑا کی فلم کو مسترد کرنے کی وجہ یہ تھی کہ میں پاکستانی اور بنگلہ دیشی مداحوں کے جذبات کو مجروح نہیں کر سکتا تھا۔

سلمان خان نے کہا تھا کہ انہیں فلم میں کام نہ کرنے کا کوئی پچھتاوا نہیں لیکن میں اس بات سے اتفاق کرتا ہوں کہ فلم کے متعلق میرا فیصلہ غلط تھا۔

سلمان خان کو سانپ نے کاٹ لیا

سلمان خان نے فلم کو مسترد کرنے کی دو وجوہات بتائیں انہیں فلم کے کلائمیکس سے مسئلہ تھا فلم کو ریجیکٹ کرنے کی وجہ یہ تھی کہ اگر آپ پاکستان سے ہارتے ہیں تو آپ کو پاکستان سے جیتنا بھی ہے۔

اس کے علاوہ دوسری وجہ فلم کا ٹائٹل تھا اداکار نے کہا کاش یہ لوگ ٹائٹل میں ’’انڈیا‘‘ شامل نہ کرتے مجھے لگا کہ اس سے پاکستان اور بنگلا دیش میں ہمارے مداحوں کو برا لگے گا۔

رنویر سنگھ اور دیپیکا کی فلم 83 ریلیز ہوتے ہی چھا گئی

خیال رہے کہ بھارت کی میگا ہٹ فلم ’’چک دے انڈیا‘‘ ہاکی کے کھیل پر مبنی فلم تھی جس میں شاہ رخ خان نے خواتین ہاکی ٹیم کے کوچ کا کردار ادا کیا تھا جسے بہت پسند کیا گیا تھا یہ فلم شاہ رخ خان کے کیر یئر کی بلاک بسٹر فلم ثابت ہوئی تھی۔

سلمان خان کا بجرنگی بھائی جان کا سیکوئل بنانے کا اعلان