fbpx

خدارا سیاست سےدور رہیں:فواد چوہدری کا سپریم کورٹ بار ایسوسی ایشن کوغیرجانبدار رہنے کا مشورہ

اسلام آباد :خدارا سیاست سے دور رہیں :فواد چوہدری کا سپریم کورٹ بار ایسوسی ایشن کو غیرجانبدار رہنے کا مشورہ ،اطلاعات کے مطابق فواد چوہدری نے کہاہےکہ سپریم کورٹ بارایسوسی ایشن کومشورہ ہے غیر جانبدار رہیں۔

وفاقی وزیر اطلاعات ونشریات فواد چوہدری نے ٹوئٹر پر جاری اپنی ٹوئٹ میں لکھا کہ سپریم کورٹ بارکی غیرجانبداری سے ہی وکلا کا تعاون ممکن ہوگا۔

 

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت نے اپنا وعدہ نبھایا اور اداروں میں مداخلت نہ خود کی اور نہ کسی کی مداخلت کو کبھی پسند کیا ، ان کا کہنا تھا کہ اگرسپریم کورٹ بار جیسے ادارے سیاست سیاست کھلنا شروع کردیں گے توپھراداے اپنے فرائض جانبداری سے ادا نہیں کرسکیں گے

 

 

دوسری جانب لاہورمیں قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 133 کے ضمنی انتخاب کے لئے منعقدہ تقریب سے خطاب کے دوران کیپٹن (ر) صفدر نے کہا کہ مجھ پر 19 مقدمات قائم کئے گئے ہیں، خیبر پختونخوا کا غیرت مند جوان ہوں، بہادری سے ان مقدمات کا مقابلہ کروں گا، اب حکومت پر پرچے کا وقت آ چکا ہے۔

کیپٹن (ر) صفدر نے شہباز شریف اور نواز شریف کے بیانیے میں فرق کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ خواجہ سعد میرے ساتھ نہیں آئیں گے، خواجہ عمران بھی نہیں آئے کیا وہ شہباز شریف کے ساتھ آئیں گے، خواجہ عمران نذیر کے کہنے پر جلسے میں آیا ہوں لیکن وہ نہیں آئے، اگر میرے خلاف کوئی مقدمہ ہوا تو ان کا نام بھی ضرور شامل کراؤں گا۔

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!