ورلڈ ہیڈر ایڈ

سمندری طوفان امریکی ریاستوں سے ٹکرانے کو تیار

واشنگٹن (اے پی پی) سمندری طوفان جمعرات کو امریکی ریاستوں فلوریڈا اور جارجیا کے انتہائی قریب پہنچے گا، اسی سلسلے میں لاکھوں افراد کو دور دراز علاقوں میں منتقل کیا جارہا ہے.

تفصیلات کے مطابق سمندری طوفان سے جزائر بہاماس میں ہلاکتوں کی تعداد 7 ہوگئی ہے اور یہ طوفان امریکی ریاستوں فلوریڈا اور جارجیا کی جانب تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ کیوبا اور امریکی ریاست فلوریڈا کے درمیان واقع جزائر بہاماس کے وزیر اعظم ہْوبرٹ مِنِّس نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ ماہرین محکمہ موسمیات نے اس سمندری طوفان کو کیٹیگری دو کا طوفان قرار دے دیا ہے، جو اب بھی کافی زیادہ تباہی مچا سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ سمندری طوفان اتوارکو جزائر بہاماس کے ساحلی علاقوں سے ٹکرایا تھا۔ اس وقت طوفان کے ساتھ آنے والی تیز ہواؤں کی رفتار 3 سو کلومیٹر فی گھنٹہ تک تھی۔ محکمہ موسمیات کے ماہرین کا کہنا ہے سمندری طوفان فلوریڈا کے مشرقی ساحل سے ٹکرانے کے بعد جمعرات کو فلوریڈا اور جارجیا کے انتہائی قریب پہنچے گا تو وہ کیٹیگری 4 کا طوفان ہو جائے گا۔

حکام نے فلوریڈا اورجارجیا کے لاکھوں رہائشیوں کو دور دراز علاقوں میں منتقل ہونے کا حکم دے دیا ہے جبکہ ہنگامی صورت حال بھی نافذ کردی گئی ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.