fbpx

سعودی سفیر نے فواد چوہدری کو رمضان میں اہم دعوت دے دی

باغی ٹی وی : سعودی سفیر نے فواد چوہدری کو رمضان میں اہم دعوت دے دی

سعودی وزیر برائے میڈیا ڈاکٹر مجید بن عبد اللہ الکسیبی نے وزیر اطلاعات و نشریات چوہدری فواد حسین کو سعودی عرب آنے کی دعوت دی ہے۔

پاکستان میں سعودی سفیر نواف بن سعید المالکی نے پیر کو وزیر اطلاعات سے ملاقات کی اور سعودی میڈیا کے وزیر کی جانب سے یہ دعوت نامہ پہنچایا۔

اپنے خط میں سعودی وزیر نے رمضان کے موقع پر کہا کہ انہوں نے وزیر موصوف کو سعودی عرب جانے اور عمرہ ادا کرنے اور مدینہ منورہ میں مسجد نبوی. کی زیارت کے لئے دعوت دینے کی خواہش کی ہے ۔ مزید انہوں نے کہا کہ اس دورے میں دونوں فریقوں کو میڈیا کے تعاون کو مستحکم کرنے کے طریقوں اور ذرائع پر تبادلہ خیال کرنے کا موقع بھی فراہم ہوگا۔

وزیر اطلاعات نے دعوت قبول کرلی اور کہا کہ وہ جلد ہی سعودی عرب کا دورہ کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان اور سعودی عرب کے مابین مشترکہ عقیدے ، ثقافت ، روایات اور اقدار پر مبنی گہرے برادرانہ تعلقات محظوظ کیا گیا ہے اور وہ چاہیں گے کہ میڈیا تعلقات کو ان تعلقات میں مزید اضافہ کریں۔

سفیر سے تبادلہ خیال کے دوران ثقافتی تعاون کو مستحکم کرنے کے لئے دونوں ممالک کے مابین طے پانے والے مفاہمت ناموں کی بحالی اور ان پر عملدرآمد پر زور دیا گیا۔ چودھری فواد حسین نے کہا کہ ثقافت کے میدان میں باہمی تعاون ایک دوسرے کی اقدار کو سمجھنے اور دونوں ممالک کے بھائی چارے لوگوں کو قریب لانے کے لئے ضروری ہے۔ وزیر اطلاعات نے میڈیا اور معلومات کے شعبوں میں باہمی تعاون پر زور دیا۔

دونوں فریقوں نے کوویڈ 19 سے پیدا ہونے والی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا اور وبائی امراض سے نمٹنے کے لیےایک دوسرے کے تجربات اور بہترین طریق کار کو بروئے کار لانے پر تبادلہ خیال کیا۔

وزیر نے سفیر کو اسمارٹ لاک ڈاؤن کی پاکستان کی حکمت عملی سے بھی آگاہ کیا جس کا بین الاقوامی سطح پر اعتراف کیا گیا۔ انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان کا معاشرے کے ناقص طبقے کی زندگی اور معاش دونوں کی دیکھ بھال کرنے کا وژن کویوڈ 19 کے چیلنج سے نمٹنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ حکومت عوام کو کورونا وبائی امراض سے بچانے کے لئے مزید اقدامات کرنے کے لئے پوری طرح پرعزم ہے۔

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.