fbpx

اچانک پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس مؤخرکردیا گیا

لاہور:اچانک پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس مؤخر کردیا گیا،اطلاعات کے مطابق انتخابی اصلاحات سمیت دیگر معاملات پر اتفاق رائے کے لیے بلایا گیا پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس مؤخر کر دیا گیا۔

پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس کیوں منسوخ کیا گیا اس حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ایک بیان میں وفاقی وزیر اطلاعات فواد چودھری کا کہنا ہے کہ انتخابی اصلاحات ملک کے مستقبل کا معاملہ ہے،

 

 

اس حوالے سے فواد چوہدری نے حکومت کی نیک نیتی کا کچھ اس طرح اظہار کیا کہ ہم نیک نیتی سے کوشش کر رہے ہیں کہ ان معاملات پراتفاق رائے پیدا ہو، فواد چوہدری نے اس موقع پر کہا کہ ہم اس سلسلے میں سپیکر اسد قیصر کو اپوزیشن سے ایک بار پھر رابطہ کرنے کا کہا گیا ہےتا کہ ایک متفقہ انتخابی اصلاحات کا بل لایاجاسکے۔

ٹویٹرپراپنے پیغام میں فواد چوہدری نے کہا کہپارلیمان کے مشترکہ اجلاس کو اس مقصد کیلئے موْخر کیا جا رہا ہے۔ ہمیں امید ہے اپوزیشن ان اہم اصلاحات پر سنجیدگی سے غورکرے گی اور ہم پاکستان کے مستقبل کیلئے ایک مشترکہ لائحہ عمل اختیار کر پائیں گے، تاہم ایسا نہ ہونے کی صورت میں ہم اصلاحات سے پیچھے نہیں ہٹ سکتے۔

پارلیمان کےمشترکہ اجلاس کواس مقصد کیلئے موْخرکیا جا رہا ہے۔ ہمیں امید ہے اپوزیشن ان اہم اصلاحات پرسنجیدگی سےغورکرے گی اورہم پاکستان کے مستقبل کیلئے ایک مشترکہ لائحہ عمل اختیار کرپائیں گے،تاہم ایسا نہ ہونے کی صورت میں ہم اصلاحات سے پیچھے نہیں ہٹ سکتے