ورلڈ ہیڈر ایڈ

کپمنی ایک ، برانڈ ایک ، ماڈل ایک پھر قیمتیں کیوں مختلف ؟ سوزوکی نے پاکستانیوں لوٹنا شروع کردیا

لاہور : پاکستان میں جہاں پہلے ہی مہنگائی نے ڈیرےڈال رکھے ہیں اور آئے روز ہر چیز کی قیمت میں‌اضافہ ہورہا ہے .وہاں غیر ملکی کمپنیوں کو بھی پاکستانیوں کو لوٹنے کا موقع مل گیا ہے.تفصیلات کے مطابق بھارت میں سوزوکی کی گاڑی کی قیمت اور ہے اور پاکستان میں کرنسی ایڈجسٹمنٹ کے باوجود اسی گاڑی کی قیمت اور ہے.

باغی ٹی وی کو حاصل ہونے والی معلومات کے مطابق سوزوکی موٹرز نے پاکستانیوں سے گاڑیوں کی قیمتیں زیادہ وصول کرنے میں کسی قسم کی ہچکچاہٹ یا شرم محسوس نہیں کی اور ببانگ دہل زیادہ قیتمتیں وصول کرکے اپنی مرضی مسلط کررکھی ہے.

ذرائع کے مطابق بھارت میں سوزوکی ماروتی الٹو کی قیمت 2 لاکھ 93 ہزار جبکہ پاکستان میں اسی سوزوکی ماروی الٹو کی قیمت 14 لاکھ 33ہزار وصول کی جارہی ہے . اوراگرپاکستان کی کرنسی کو بھارتی کرنسی میں بدلہ جائے تو یہ گاڑی 6لاکھ 70ہزار میں ملنی چاہیے. اس حساب سے سوزوکی پاکستانیوں سے 7 لاکھ 63 ہزارروپے زیادہ لے رہی ہے ، آخر کیوں ؟

کسٹم اور مافیا کی ملی بھگت سے پچھلے سال 200 ارب کی کرپشن کا انکشاف

سوزوکی موٹرز کی اس لوٹ مار سے متعلق شہریوں کا کہنا ہے کہ بقیہ رقم جو سوزوکی موٹرز ناجائز وصول کررہی ہے وہ کون واپس لے گا . کیاحکومت اس ناانصافی کا نوٹس لیتی ہے یا پھر کھوکھلے دعوے کرکے وقت ٹپاو والا کام کرتی ہے. لیکن یہ تو واضح ہے کہ سوزوکی پاکستانی عوام کو بے وقوف بناکر ان سے ناجائز منافع لے رہی ہے . اس کا حساب بھی ہونا چاہیے اور احتساب بھی

جواب چھوڑیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا.