fbpx

ٹی 20 ورلڈ کپ: اسٹوئنس کی جارحانہ بیٹنگ، آسٹریلیا7وکٹ سےکامیاب

پرتھ:ٹی 20 ورلڈ کپ کے میچ میں آسٹریلیا نے سری لنکا کو 7 وکٹوں سے شکست دیدی، اسٹوئنس نے جارحانہ بیٹنگ کرتے ہوئے صرف 17 گیندوں پر ناقابل شکست نصف سنچری اسکور کی۔

ٹی 20 ورلڈ کپ میں پرتھ کے گراؤنڈ میں کھیلے گئے میچ میں آسٹریلیا نے ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا، سری لنکا نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے کینگروز کو 158 رنز کا ہدف دیا۔

آسٹریلوی ٹیم نے ہدف کے تعاقب میں ابتداء میں محتاط انداز اختیار کیا، 26 کے مجموعی اسکور پر ڈیوڈ وارنر اور 60 رنز پر مچل مارش پویلین لوٹ گئے۔

گلین میکس ویل کریز پر آئے تو انہوں نے جارحانہ انداز اختیار کیا اور صرف 11 گیندوں پر 2 چھکوں اور 2 چوکوں کی مدد سے 23 رنز جڑ دیئے، وہ چھکا لگانے کی کوشش پر باؤنڈری پر متبادل کھلاڑی بندرا کے شاندار کیچ کی بدولت میدان بدر ہوئے۔

مارکس اسٹوئنس نے کریز پر کپتان آرون فنچ کو جوائن کیا تو کھیل میں نئی جان ڈال دی، انہوں نے آتے چھکوں اور چوکوں کی برسات کردی، صرف 17 گیندوں پر 300 سے زائد کے اسٹرائیک ریٹس کے ساتھ نصف سنچری بنا ڈالی، وہ 18 گیندوں پر 59 رنز بناکر ناقابل شکست رہے، ان کی اننگز میں 6 چھکے اور 4 چوکے شامل تھے۔

اسٹوئنس کی دھواں دھار اننگز کی بدولت آسٹریلیا نے ہدف 21 گیندوں قبل 3 وکٹوں کے نقصان پر پورا کرلیا، فنچ 31 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

سری لنکا کی جانب سے دھنن جیا ڈی سلوا، چمیکا کرونارتنے اور مہیش تھکشانا نے ایک ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

اس سے قبل سری لنکا نے پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے مقررہ 20 اوورز میں 6 وکٹوں کے نقصان پر 157 رنز بنائے، پاتھون نسانکا 40 اور چرتھ اسالانکا 38 رنز بنا کر ٹاپ اسکورر رہے، دھنن جیا ڈی سلوا نے 26 رنز بنائے۔

آسٹریلوی بولرز میں جوز ہیزل ووڈ، پیٹ کمنز، مچل اسٹارک، ایشن ایگر اور گلین میکس ویل نے ایک ایک کھلاڑی کو آؤٹ کیا۔

آسٹریلوی بیٹر مارکس اسٹوئنس کو جارحانہ بیٹنگ پر میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

پتہ نہیں عمران خان نے مجھےکیوں نکالا:سابق گورنرپنجاب چوہدری سرور کی معصومانہ گفتگو

اس موقع پر سری لنکن ٹیم کے کپتان نے کہا کہ کوشش ہوگی آسٹریلیا کو شکست دیکر اگلے مرحلے تک رسائی کو ممکن بنائیں۔
سری لنکا کے خلاف میچ سے کچھ گھنٹوں قبل آسٹریلوی ٹیم کے اسپنر ایڈم زمپا کورونا وائرس میں مبتلا ہوگئے تھے جس کے باعث انہیں پلئینگ الیون کا حصہ نہیں بنایا گیا۔

بھارت کیخلاف میچ میں شکست، وزیراعظم، مریم نواز کی شاہینوں کی حوصلہ افزائی

قبل ازیں آسٹریلیا کو نیوزی لینڈ کے ہاتھوں 89 رنز کے بڑے مارجن سے شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا جبکہ سری لنکا نے اپنے پہلے میچ میں آئرلینڈ کو 9 وکٹوں سے شکست دی تھی۔

آسٹریلیا کا اسکواڈ:

کپتان ایرون فنچ، ڈیوڈ وارنر، مچل مارش، گلین میکسویل، مارکس اسٹوئنس، ٹم ڈیوڈ، میتھیو ویڈ (وکٹ)، پیٹ کمنز، مچل اسٹارک، ایشٹن ایگر، جوش ہیزل ووڈ۔

بھارت نوازایمپائرنگ:بھارت کیخلاف آخری اوور میں نواز کی نوبال متنازع ہوگئی، سابق…

سری لنکا کا اسکواڈ:

کپتان داسن شناکا، پاتھم نسانکا، کوسل مینڈس، دھننجایا ڈی سلوا، چارتھ اسالنکا، بھانوکا راجا پاکسا، وینندو ہسرنگا، چمیکا کرونارتنے، مہیش تھیکشانا، بنورا فرنینڈو، لاہیرو کمارا۔